ترفند شبکه های اجتماعی

پاسخ دادن به کامنت در Instagram

blank

اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای ارتباطی این روزهای فضای مجازی است. فعالیت اینستاگرام بر اساس به اشتراک گذاشتن عکس‌ها در فضای مجازی است. کاربران اینستاگرام اجازه دارند روی تصاویری که مشاهده می‌کنند، نظر خود را ثبت کنند.ایجاد نظرها در اینستاگرام به صورت گذاشتن comment انجام می‌شود.

اینستاگرام نرم‌افزار ارتباطی پویا و به روزی است که در نسخه‌های جدید، قابلیت‌های موثری را به کاربران ارائه می‌کند. به تازگی اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران ایجاد کرده است تا هنگام به اشتراک گذاشتن عکس امکان گذاشتن comment را برای دیگر کاربران حذف کنند.

در نسخه‌های پیشین اینستاگرام قابلیت پاسخ دادن به هر کامنت وجود نداشت. در نسخه‌های قدیمی نیاز بود تا کاربر اسم هر کاربر دیگر را در کامنت به همراه @ قرار دهد تا نوتیفیکیشن کامنت برای فرد مورد نظر ارسال شود.

پاسخ دادن به comment در اینستاگرام

زیر هر پستی که قابلیت گذاشتن کامنت دارد، برای دیدن کامنت‌ها می‌توانید روی آیکون کامنت ضربه بزنید.

برای دیدن همه کامنت‌های گذاشته شده نیز می‌توانید روی عبارت View all comments ضربه بزنید تا تمام کامنت‌های زیر پست برای شما نمایان شود.

پاسخ دادن به کامنت در Instagram

پاسخ دادن به کامنت در Instagram

پس از نمایش همه کامنت‌ها می‌توانید به کامنت مورد نظر خود پاسخ دهید.

برای پاسخ دادن به کامنت‌ها، زیر همان کامنت باید گزینه reply را انتخاب کنید. با این کار یک باکس متنی برای شما در انتهای صفحه باز می‌شود که می‌توانید متن مورد نظر خود را در آن قسمت تایپ کنید.

هنگامی که این باکس متنی برای شما باز می‌شود، خواهید دید که نام کاربری فرد مورد نظر به همراه @ در ابتدای کامنت شما ظاهر خواهد شد. در این حالت می‌توانید مطمئن باشید که برای کاربری که به کامنت او پاسخ می‌دهید، نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد.

پاسخ دادن به کامنت در Instagram

پاسخ دادن به کامنت در Instagram

اینستاگرام جزو برنامه‌های پر کاربردی است، که هر روز به قابلیت‌های آن متناسب با نیاز کاربران اضافه می‌شود.

قابلیت پاسخ دادن به کامنت افراد به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است تا کاربران راحت‌تر به کامنت یکدیگر پاسخ بدهند.

همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاع بیشتر از این اپلیکیشن برای فیلتر کردن کامنت ها به پست ” آموزش فیلترکامنت ها در instagram ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط