اخبار فناوری

MaxCurve ویرایشگر تصویر iPhone حامی لایه ها و انحناها…

blank

MaxCurve تدوینگر عکس های حرفه ای در  iPhone.از این پس لایه ها و انحناها  ساپورت می شود!

MaxCurve  را بیشتر بشناسید…!

اگر شما به دنبال برنامه ویرایشگر حرفه ای برای آیفون و یا آیپد خود هستیدMaxCurve بهترین انتخاب است.هرچند گزینه های بسیاری پیش رویتان است. از جمله این برنامه ها می توان به برنامه های حرفه ای و محبوب Snapseed  و Lightroom  اشاره کرد.

حال باید MaxCurve  را نیز به این لیست اضافه کنیم. برنامه ای حرفه ای و قدرتمند که توان کار بر روی لایه ها و انحناهای عکس را دارد.این برنامه قدرت ویرایش حرفه ای عکس های شما را خواهد داشت.

اگر قسمتی از رنگ های موجود در عکسهایتان را نمیپسندید، برنامه قدرتمندMaxCurve  به شما امکان ویرایش و تغییر در عمق رنگ ها برای رسیدن به آنچه دلخواهتان است، را میدهد.علاوه بر آنچه گفته شد ، این برنامه قدرتمند امکان کار با لایه ها را برای شما فراهم آورده می آورد. حالا ماسک ها و گزینه های پیش تنطیمات و یا اصلاح دانه بندی عکس ها را انجام دهید.

قیمت پیشنهادی برنامه MaxCurve  ،۴$ است. این برنامه در رده برنامه های گران قیمت قرار دارد .اما با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد ،به نظر قیمت گذاری منصفانه ای است. برای خرید این اپلیکیشن هیچ افزونه ای قرار داده نشده است. در کل عملیات خرید آن سر راست انجام می پذیرد.

نحوه عملکرد برنامه MaxCurve

با توجه به عکس های زیر می توانید قدرت MaxCurve را متوجه شوید.

با توجه به آنچه در اسلایدر بالا می بینید، نحوه اعمال تغییر و بهبود توسط MaxCurve در دانه بندی عکس ها ، رنگ ها، وضوح ، شفافیت ، انحناها و مرزهای تصاویر را ببینید.

به نظر می رسد برای اولین بار است که برنامه کاربردی ویرایش تصویر برای گوشی های موبایل هوشمند به گونه ای طراحی شده است که کاربر را تا این حد در دستکاری و بهبود عکس هایش یاری دهد.

مطالب مرتبط