اخبار فناوری

فینگر پوینت نوری Galaxy 8

blank

تا امروز خبرهای بسیاری درباره سامسونگ Galaxy 8 که گوشی هوشمند پیشروی دیگری از خانواده سامسونگ است، شنیدیم . در آخرین اخبار Weibo دستگاهی را معرفی کرده است که حسگر فینگر پوینت نوری دارد  و اولین بار در جهان است که با همچنین پدیده ای مواجه می شویم.

فینگر پوینت نوری سامسونگ Galaxy 8

گرچه برخی از ویژگی های سامسونگ Galaxy 8 کاربرانش را به هیجان می آورد اما باز نباید از بهبود و افزودن ،افزونه های دیگر بر روی این گوشی غافل شد.

هنوز که هنوز است مهندسان شرکت سامسونگ در حال رازگشایی برای علت آتش گرفتن گوشی ها نوت ۷ هستند.

بسیاری از مدیران رده میانی سامسونگ به دلیل تاخیر در یافتن علت مشکل شرمنده مشتریان خود هستند و از طرف مدیران ارشد سرزنش می شوند. حال تصور کنید در اوضاع کنونی که برای سامسونگ رخ داده است ، آیا ارایه محصول جدید تر و تبلیغ برای آن عاقلانه خواهد بود؟

از گوشه و کنار شنیده می شود که به دلیل نقصی که در تولید گلکسی نوت ۷ سامسونگ رخ داد و بدنامی که برای سامسونگ به بار آورد حال تولید گوشی سامسونگ Galaxy 8 با کندی مواجه شده است.

فینگر پوینت گلکسی ۸ سامسونگ

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی سامسونگ Galaxy 8 درست مثل آنچه کمپانی شیائومی در مورد گوشی Mi MIX انجام داده است،دارای صفحه نمایش تمام صفحه  خواهد بود .

سامسونگ می خواهد این حسگر فینگر پوینت را بر روی صفحه نمایش سامسونگ Galaxy 8 قرار دهد تا بتواند به رویای صفحه نمایش کامل دست یابد و از شر دکمه خانه در گوشی هایش خلاص شود.

هر چند که سامسونگ می تواند  مانند بسیاری دیگر از رقبایش،حسگر را پشت تلفن نیز کار بگذارد ، اما از آنجا که کاربران گوشی های هوشمند نظیرسامسونگ Galaxy 8 ترجیح می دهند دکمه خانه و متعلقات آن را روی صفحه جلوی گوشی ببینند.مخصوصا بعد از پرده نمایی از گوشی بدون قاب و با فینگر پوینت در صفحه نمایش شرکت شیائومی ، سامسونگ خود را برای تولید گوشی با صفحه نمایش حاوی دکمه خانه موظف کرده است.

از طرفی در این معرکه به وجود آمده برای سامسونگ ، می توان تنها راه نجات را برای سامسونگ ، الگو برداری از شرکت های تولید گوشی هوشمند در آسیا دانست.

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت گوشی های موبایل سامسونگ با شماره 02167319 تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگاه کوک موبایل استفاده نمایید.

مطالب مرتبط