اخبار فناوری

دو گوشی دوقلوی شائومی در بازار!

blank

TENAA اداره مخابرات و ارتباطات چین گزارش داد.تولید دو گوشی جدید دیگر از خانواده گوشی های شیایومی…

دو گوشی هوشمند جدید، با نمره لیست های ۲۰۱۶۱۱۱  و  ۲۰۱۶۱۱۲ نمره گذاری شده اند.مشخصات این دو موبایل بسیار مشابه به یکدیگر است. از جمله تشابهات می توان به پردازنده های ۴ هسته ای ۱٫۴ گیگا هرتز اشاره کرد. صفحه نمایش ۵ اینچی،ساختار حافظه ای ۲Gb/16 Gb …

دوربین ها با مشخصات ۱۳MP/5MP نیز کاملا مشابه اند. وزن و اندازه آن ها هم تقریبا مشابه یکدیگر است  . دو برادر دوقلو هر دو دارای وزن ۱۴۰ گرم و سایز ۱۳۹٫۹*۷۰٫۴*۸٫۵ میلیمتری می باشند.

هر دو باطری گوشی موبایل شیائومی نیز ۳٫۰۳۰ میلی آمپر است. به نظر می توان کارهای روزانه با این موبایل های هوشمند راه انداخت.

شایومی های دوقلو در دو رنگ طلایی و نقراه ای وارد بازار گردیده اند. تا اینجا دیده شد که دو موبایل بسیار مشابه به یکدیگر تولید شده اند .اما جایی است که این دو  را در طراحی از یکدیگر متفاوت می سازد . این تفاوت ،در قابلیت برای افزایش حجم حافظه آنها است.شیایومی ۲۰۱۶۱۱۱ قابلیت افزایش و ارتقا حافظه را دارا می باشد.این در حالی است که برادر این گوشی ۲۰۱۶۱۱۲ این قابلیت را دارا نمی باشد و اینجا همان جاییست که این دو گوشی را از یکدیگر کاملا مجزا می سازد.

اگر تصمیم به خرید گوشی مویایل کردید حتما سری به سایت کوک موبایل بزنید یا با شماره 02167319 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

مطالب مرتبط