ترفند شبکه های اجتماعی

همگام سازی مخاطبین در تلگرام اندروید

همگام سازی مخاطبین در تلگرام اندروید

در حال حاضر افراد زیادی در دنیا به شبکه های مجازی روی آوردند و حتی کمتر کسی در کشور خودمان ایران هست که در پیام ‌رسان تلگرام عضو نباشد، در تلگرام قابلیت های فراوانی وجود دارد که باعث شده است از بسیاری از پیام رسان های دیگر پیشی بگیرد و با شعار سرعت و امنیت جایگاه‌ کنونی خود را از رقیبان همچون واتس‌ اپ و یا دیگر مسنجرها گرفته و به بخش مهمی از زندگی دیجیتال مردم تبدیل شده است. به همین دلیل با رویه ‌ی اهمیت به امنیت و حریم خصوصی، تلگرام شماره‌ ی تلفن کاربران خود را به کاربرانی که شماره ‌ی همراه او را در اختیار ندارند، نمایش نمی ‌دهد. پس در صورتی که نام کاربر‌ی یا پیامی از کاربری به خصوص را در اختیار ندارید مجبور هستید، شماره ‌‌ی او را به عنوان مخاطب در گوشی خود ذخیره نمایید. گفته های تا اینجای ما بسیار عادی و معمولی است و طبق روال پیش می ‌رود، اما مشکل آنجاست که وارد بخش مخاطبین تلگرام می‌ شوید تا با کاربر مورد نظرتان تماس بگیرید، اما به احتمال زیاد اثری از او پیدا نمی کنید!

در حالت عادی اپلیکیشن تلگرام منتظر اضافه کردن کاربری به لیست مخاطبین دستگاه شما است تا به محض ذخیره ‌ی یک مخاطب جدید، آن را به لیست مخاطبین تلگرامی شما اضافه نماید. اما در گاهی اوقات این کار در زمانی که شما نیاز دارید انجام نمی ‌شود. حال ما در این آموزش قرار است شما را با یکی از ترفند‌های مخفی تلگرام آشنا کنیم که این مشکل را به آسانی رفع می کند. پس با ما همراه باشید.

چگونگی همگام سازی مخاطبین در تلگرام اندروید

برای اینکه بتوانید به این بخش دسترسی پیدا کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • از منوی سمت چپ برنامه، گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید.
همگام سازی مخاطبین

همگام سازی مخاطبین

چگونگی حذف یکباره همه مخاطبین تلگرام را مطالعه کنید.

  • در این بخش یعنی صفحه‌‌ی تنظیمات به انتهای صفحه‌ رفته و مطابق شکل انگشتتان را به مدت چند ثانیه روی نام ورژن برنامه نگه داشته تا با نمایش یک Toast حاوی شکلک زیر گردد
  • مخاطبین در تلگرام اندروید

    مخاطبین در تلگرام اندروید

    حال وقت آن است که دوباره نام ورژن برنامه را لمس نمایید و نگه داشته تا منوی Debug ظاهر گردد. در این منو به دو گزینه‌ی Import Contacts برای وارد کردن مخاطبین دستگاه به تلگرام و گزینه‌ی Reload Contacts  برای بارگذاری مجدد مخاطبین دسترسی پیدا می کنید که می‌توانید بسته به نیاز خود از هریک از این گزینه‌ ها استفاده نمایید.

 

 آموزش ویدئویی چگونگی همگام سازی مخاطبین در تلگرام اندروید

 

blank

مطالب مرتبط