اخبار فناوری

هزینه های طرح تولید باتری

هزینه های طرح تولید باتری

با وجود پتانسیل بیکران تجارت باتری، بسیاری از سرمایه دار ها وارد این عرصه می شوند. قابل توجه است که بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط نیز در این بخش امیدوار و در حال رشد، شانس خود را امتحان می کنند. با این حال، قبل از راه اندازی کارخانه تولید باتری، به خصوص در مورد هزینه تأسیس کارخانه تولید یا مونتاژ، باید تحقیقات دقیقی انجام دهید.

سرمایه گذاری های مورد نیاز برای کارخانه تولید باتری

سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی کارخانه باتری بستگی به ظرفیت کارخانه از نظر میزان تولید و مقدار میلی آمپر بر ساعت باتری دارد. همچنین به ترکیب محصول بستگی دارد. در هنگام راه اندازی کارخانه باتری، یک شرکت باید کلیه هزینه ها از جمله جانمایی فرآیند، انتخاب ماشین آلات کارخانه و خرید تجهیزات، نصب و راه اندازی تجهیزات، طراحی و توسعه طیف وسیعی از محصولات با ویژگی های منحصر به فرد، طراحی و توسعه کلیه قالب ها و ابزارهای برای اجزای مختلف و استانداردهای کیفیت، و پارامترهای فرایندی را محاسبه نماید.

به گفته یکی از مدیران کارخانجات تولید باتری: «هزینه نصب و اجرای ماشین آلات 10-15 درصد هزینه خرید ماشین آلات خواهد بود و هزینه نگهداری این ماشین ها به طور معمول سالانه 2-3 درصد هزینه خرید آنها است».

طبق گفته یکی از مشاوران اصلی یکی از شرکت های تولید کننده (Lead Technology): «طرح توجیهی های سرمایه گذاری بسته به میزان باتری های تولید شده متفاوت است. این می تواند از 10000 دلار برای کارخانه تولید باتری در مقیاس کوچک تا بالاتر از 100000 دلار برای یک کارخانه در مقیاس متوسط متفاوت باشد. علاوه بر این ، کیفیت و نوع باتری نیز بر هزینه تأثیر می گذارد».

یکی دیگر از تولید کنندگان باتری می گوید: «هزینه تولید باتری بسیار کمتر از وارد کردن باتری ها است. از این رو، پخش کننده های باتری در مقیاس کوچک و متوسط ترجیح می دهند یک کارخانه راه اندازی کنند، در حالی که تولید کنندگان بزرگ به دنبال باتری های وارداتی هستند.

هزینه ماشین آلات تولید کننده باتری موبایل

یک کارخانه تولید باید به سیستم تولید یکپارچه قدرتمند، با طیف گسترده ای از ماشین های اتوماتیک با سرعت بالا مجهز باشد تا به دقت و عملکرد بالایی برسد. طبق گفته یکی از سازندگان ماشین آلات تولید باتری: «ما برای انواع ماشین های باتری راه حل داریم ، از مدل های سطح ورودی تنها گرفته تا خط مونتاژ کامل دستگاههای نیمه اتوماتیک. خرید ماشین آلات یک سرمایه گذاری بلند مدت است، زیرا تمام ماشین های ما 10 سال طول عمر دارند».

مهمتر از همه ، نگهداری و نصب ماشین آلات کاملاً اقتصادی و ساده هستند زیرا نیازی به سکوی مخصوص یا نصب پایه ندارند. مانند هر ماشین آلات دیگر، دستگاه های تولید باتری به دلیل سایش و فرسودگی، هر از گاهی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. هزینه ها به جز برخی از قطعات مهم، که گران هستند. با این حال ، با اتخاذ شیوه های پیشگیری از نگهداری، می توان خرابی را کاهش داد و در نتیجه هزینه نگهداری را پایین آورد».

بررسی گوشی های رده پایین را مطالعه کنید.

سایر هزینه ها های تولید باتری موبایل

قبل از شروع تولید باتری و احداث کارخانه، ضروری است که گزارش مناسبی از پروژه را بررسی و مطالعه کرد تا کل سرمایه گذاری های مورد نیاز و عوامل سودآوری برسیم. علاوه بر این، باید هزینه زمین، نیروی انسانی، ماشین آلات، زیرساخت هایی مانند ساختمان، ریخته گری، نیرو، هوای فشرده، آب، تأسیسات ذخیره سازی، تجهیزات حمل و نقل مواد مانند کامیون پالت، بالابرها، لیفت تراک ها، جرثقیل، هزینه های مجوز و تجهیزات تست محصول را محاسبه کرد.

زمین: انتخاب زمین باید با احتیاط صورت گیرد. در حالت ایده آل، کارخانه باتری باید در منطقه ویژه اقتصادی احداث شود تا از معافیت مالیاتی استفاده شود. اگر این کارخانه تولید کننده محصولات صادراتی باشد، بهتر است نزدیک به بندر باشد.

نیروی انسانی: اگرچه کشور ما با کمبود نیروی انسانی آموزش دیده روبرو است، اما در نظر گرفتن بودجه مناسب برای انجام برنامه های آموزشی ماهانه یا سه ماهه ضروری است. «در حالی که فناوری و تحقیق و توسعه نقش مهمی در تولید باتری دارند، سرمایه گذاری باید در استخدام منابع مناسب انجام شود. همچنین استخدام پرسنل مستعد و سازگار با جدیدترین فن آوری های باتری در جهان قابل تحسین است.

راه های کاهش هزینه های تولید باتری

در حین تولید باتری، کنترل هزینه های مستقیم ضروری است. می توان با استفاده از واحدهای عملیاتی با ظرفیتهای کامل، این هزینه ها را کنترل کرد. از این طریق هزینه های سربار کاهش و بهره وری تولید افزایش می یابد. علاوه بر این، باید تلاش شود تا فرایند تولید در برخی از شعبه های مهم تولید، به صورت خودکار انجام شود زیرا این امر به دستیابی به حجم بالاتر تولید کمک می کند.

“خط تولید باید تا حد زیادی خودکار باشد، تا هزینه های کارگر و نیروی کار کاهش یابد. به شرکتها توصیه می بیشتر از اینکه روی خرید ماشین های دستی سرمایه گذاری کنند روی ماشین های اتوماتیک سرمایه گذاری صورت گیرد».

فروش محصول باتری گوشی موبایل

هر چند مردم برای خرید نیازهای خود همواره به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه می کنند، اما روش سریع تر و آسان تری برای این کار نیز وجود دارد. کوک موبایل نیز برای فروش باتری های خود اقدام به فروش اینترنتی آنها از برترین برندها کرده است. در این وب سایت انواع باتری ها به همراه قیمت باتری موبایل ارائه شده است. شما با خرید اینترنتی از وب سایت معتبر می توانید باتری های مخصوص انواع گوشی ها از جمله سامسونگ، ال جی، اپل، شیائومی، هواوی، نوکیا، سونی، اچ تی سی و سایر برندهای دیگر موجود در بازار را با اطمینان از اصل بودن و کیفیت آن تهیه کنید. به علاوه خرید آنلاین امکان برخورداری از حراج های سایت و خرید ارزان قیمت اقلام مورد نظرتان را برایتان فراهم می کند.

به هر حال در مواقعی که در گوشی موبایل خود با مشکل باتری و خالی شدن سریع شارژ آن مواجه شدید به یکی از مراکز مجاز تعمیر رفته تا کارشناسان پس از بررسی باتری، اتصالات، و مدارهای مربوط به شارژ، عیب آن را تشخیص دهند و در صورت خرابی باتری آن را با یک باتری اصل تعویض کنید , ضمن رفع مشکل، باتری جدید را جایگزین کرده و مثل قبل از گوشی خود استفاده کنید.

قیمت خرید فروش اینترنتی باتری موبایل را از وب سایت رسمی فروش باتری کوک موبایل دنبال کنید.

مطالب مرتبط

4 thoughts on “هزینه های طرح تولید باتری

  1. blank هانیه کریمی گفت:

    با سلام
    قیمت خط تولید باتری خودرو برای هر دستگاه را خواستارم
    باتشکر

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام دوست عزیز مطلب ما در مورد هزینه های طرح تولید و خریدو فروش باتری موبایل می باشد. از هزینه های طرح تولید باتری خودرو اطلاع نداریم.

  2. blank مهدی گفت:

    مراحل تولید باتری به چه صورتیه؟

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      با سلام. از اینکه پست هزینه های طرح تولید باتری را مطالعه کرده اید از شما سپاسگزاریم. در مورد مراحل تولید باتری نیز قبلاً مطلب نوشته ایم و مراحل آن را به طور کامل شرح داده ایم. لطفا به پست مربوطه مراجعه کنید. امیدواریم با مطالعه آن، پاسخ خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *