اخبار فناوری

هدفون بی سیم گلکسی نوت 10

هدفون بی سیم گلکسی نوت 10

اگر شما در این چند هفته گذشته، اخبارهای مربوط به سامسونگ را دریافت کرده اید، مطمئنا رنگ جدید Aura Glow گلکسی نوت 10 پلاس جدید را دیده اید. برای تشویق به خرید این گوشی جدید براق، چه راهی بهتر از تولید و عرضه یک جفت هدفون کاملا بی سیم جدید وجود دارد. هدفون های بی سیم گلکسی در حال حاضر در لیست فروش برخی از وب سایت های منطقه ای سامسونگ در رنگ «نقره ای» جدید قرار دارد. جلوه رنگ این هدفون به نظر می رسد همانند آنچه است که در نوت 10 جدید ارائه می شود و شاید هم حق مطلب را ادا نکند.

blank blank blank blank
هدفون های بی سیم سامسونگ نقره ای رنگ

با این وجود، بجز رنگ، به نظر می رسد هیچ تغییری در کپسول های هدفون جدید گلکسی وجود ندارد. قیمت همان است (149.90 یورو). آنها حتی دقیقا همان شماره مدل قبل را دارند. نباید این طور تفسیر شود که شرکت سامسونگ، در پشت صحنه، نسبت به بهبود محصولات خود هیچ تلاشی نمی کند. سامسونگ، همین چند روز پیش، به روز رسانی یکی از نرم افزارهای جفت شدن روی گوشی و چندین رفع اشکال را انجام داد. با این حال، هنوز نقاط ضعف وجود دارد، با بررسی های عمیق این محصول می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خوشبختانه، اگر هنوز هم به یک یا چند دلیل ترجیح می دهید از یک وسیله صوتی واقعا بی سیم استفاده کنید، صحبت از یک کپسول هدفون جدید از نسل برندهای AKG جدید است که با گوشی های گلکسی نوت جدید جفت شده و ترکیب زیبایی، هم به لحاظ شکل ظاهری و هم به لحاظ کاربرد ارائه خواهد داد. از ویژگی این وسیله جانبی گوشی موبایل می توان به لغو نویز فعال و مجهز بودن به پورت نوع C اشاره کرد، چرا که به گفته اکثر مسئولان سامسونگ، امسال نوت 10 فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری است.

blank blank blank blank
کپسول هدفون گلکسی سامسونگ در رنگ نقره ای

یکی دیگر از لوازم جانبی که احتمالا در کنار نوت 10 قرار دارد، گلکسی واچ Active 2 است.

همچنین برای اطلاع از قیمت هدفون اورجینال می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و از فروشگاه اینترنتی ما هدفون مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

مطالب مرتبط