اخبار فناوری

هواوی nova 5i با دوربین چهارگانه

شماتیک هواوی nova 5i

هواوی چند روز پیش در رویدادی در چین گوشی nova 5i خود را معرفی کرد که سری های آن شامل نوا 5 وانیلا، 5i و نسخه Pro است. انتظار می رود که این غول فناوری چینی نیز Nova 5i Pro را اعلام کند، همانطور که این گوشی همراه با تصاویر آن در فهرست عرضه هواوی در وب های سایت خرده فروشی چینی ذکر شده بود اما این اتفاق رخ نداد و اکنون معلوم می شود که این تصاویر به اشتباه منتشر شده است.

تصاویر این گوشی در وب سایت خرده فروشی، نشان داد که نوا 5 آی پرو دارای حفره دوربین معمولی، اسکنر اثرانگشت در قسمت پشت، و دوربین چهارگانه، دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت است. با این حال، تصاویر و شماتیک Nova 5i Pro که توسط وب سایت معتبر ایوان بلس منتشر شده متفاوت و چیز دیگری را نشان می دادند.

blank

تصویر منتشر شده در وب سایت خرده فروشی چینی JD.com

با توجه به تصویری که بلس از این گوشی در در توییتر به اشتراک گذاشته است، nova 5i Pro دارای صفحه نمایش با حفره دوربین پانچ شده مانند nova 5i است و دارای یک دوربین چهارگانه در قسمت پشت همراه با اسکنر اثر انگشت و فلاش LED است.

blank

طرح بندی به اشتراک گذاری شده توسط وب سایت ایوان بلس

با این حال، بر خلاف 5i، دوربین چهارگانه در 5i Pro در قسمت مرکز در یک کادر مربع شکل درست بالای ریدر اثر انگشت قرار می گیرد.

سایر مواردی که ما می توانیم از این طرح بندی با اطمینان بگوییم این است که دکمه پاور و دکمه های تنظیم حجم صدا در قسمت راست گوشی، جک هدفون و یک پورت USB احتمالا از نوع C در قسمت پایین و یک کپسول بلندگوی گوشی در بالای قاب گوشی قرار دارد.

جزئیات سخت افزاری در مورد nova 5i pro در حال حاضر یک رمز و راز هستند و ما نمی دانیم که چه زمانی رسمی و علنی خواهند شد. اما با توجه به «Pro»، لقب و عنوانی که با خود حمل می کند، می توانید انتظار داشته باشید که مشخصات این گوشی بهتر از Nova 5i باشد.

مطالب مرتبط