اخبار فناوری

همه چیز درباره ی زمان عرضه میت ایکس

زمان عرضه میت ایکس

از زمان معرفی رسمی گوشی تاشو میت ایکس هواوی در کنگره جهانی موبایل در سال 2019، بیش از پنج ماه گذشته است. علیرغم عدم نیاز به رسیدگی و حل مشکلات مربوط به دوام پذیری و همچنین رسوایی رسانه ای بیش از حد گوشی رقیب خود یعنی گلکسی فولد سامسونگ، این گوشی هنوز به بازار عرضه نشده است. در حقیقت، طبق مصاحبه اخیر هی گانگ، مدیر بخش کسب و کار و ارتباط با مشتریان تلفن همراه هواوی، به نظر می رسد که پرونده عرضه و ورود به بازار گوشی میت ایکس همانند گلکسی فولد ناتمام است و هنوز هم از فروش فاصله دارد.

blank

به گفته هی گانگ، هواوی هنوز مشغول «بهینه سازی و یا تکمیل» گوشی میت ایکس خود است تا الزامات کیفی سختگیرانه این شرکت را رعایت کند. او همچنین اذعان می کند که با توجه به فرایندهای طراحی جدید و روش های بکار رفته در ساخت گوشی های تاشو، فرایند عرضه این گوشی چالش برانگیز تر از آن است که انتظار می رود.

برای همگان بسیار روشن و واضح است که شرکت هواوی در ساخت محصولات خود، به شدت الزامات کیفی را رعایت می کند. اگر این الزامات کیفیت برآورده نشود، اجازه نخواهد داد که محصولاتش در بازار عرضه شوند.

از سوی دیگر، این بیانیه با دقت این اطمینان را می دهد که هواوی چگونه به اولویت بندی مشتریان خود توجه می کند. همچنین، به نظر می رسد نظرات پایانی مسئولین هواوی تغییر کند. می توان گفت که در کنگره جهانی تلفن همراه در سال جاری، رقابت برای تولید و عرضه گوشی های تاشو به شدت به طغیان رسیده است. آنچه وجود دارد، عدم اطمینان، سکوت خبری رسانه ای است و آنچه که می تواند توصیف شود تلاش برای جلوگیری از ضرر و زیان و خسارت و برنامه های احتمالی برای راه اندازی های فریبنده محصولات است.

blank

طبق آخرین خبری که در این رابطه شنیدیم، هواوی ایکس میت در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد و گلکسی فولد سامسونگ بازطراحی خواهد شد. با نگاهی به این وضعیت کلی، مشخص نیست که این دو غول اصلی در تولید گوشی های تاشو در حال بازی موش و گربه هستند و سعی در تحریک یکدیگر دارند.

مطالب مرتبط