اخبار فناوری

نوتیفیکیشن گوشی اندروید خود را لحظه ای روی کامپیوتر ویندوز 10 خود مشاهده کنید

نوتیفیکیشن گوشی اندروید خود را لحظه ای روی کامپیوتر ویندوز 10 خود مشاهده کنید

از ماه ها قبل مایکروسافت در حال تست قابلیت جدیدی برای انداختن صفحه موبایل روی ویندوز 10 بر روی تعداد محدودی از دستگاه های اندرویدی می باشد. این امکان از وای فای و بلوتوث استفاده کرده و ممکن می سازد تا صفحه گوشی اندرویدی شما بر روی ویندوز 10 شما ظاهر گردد. در اصل، امکان انداختن صفحه گوشی بر روی ویندوز 10 برای گوشی های Galaxy S8 سامسونگ، +Galaxy s8 سامسونگ، Galaxy S9 سامسونگ و +Galaxy s9 سامسونگ بود، اما مایکروسافت اذعان داشت که در حال توسعه این لیست است و آن ها در این مورد دروغ نمی گفتند.

قبل از اینکه بگوییم چه دستگاه های دیگر اندرویدی در این لیست حضور دارند، باید بگوییم که شما ابتدا باید اپلیکیشن Your Phone Companion را از گوگل پلی نصب نمایید. مایکروسافت می گوید که لیست جدید گوشی های اندرویدی که قابلیت انداختن تصویر آن ها روی ویندوز 10 وجود دارد عبارتند از: OnePlus 6، OnePlus 6T، Samsung Galaxy S10e، Galaxy S10، Galaxy S10+، Galaxy Note 8 و Galaxy Note 9.

به غیر از قابلیت انداختن صفحه گوشی های فوق الذکر روی ویندوز 10، اپلیکیشن Your Phone Companion به کامپیوتر شما اجازه می دهد تا نوشته ها، اسناد و عکس ها را از هر گوشی با اندروید 7 یا بالاتر بخواند. و حالا، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا بتوانید نوتیفیکیشن های گوشی را نیز روی صفحه ویندوز خود مشاهده نمایید. به گفته مایکروسافت، نسخه 19H1 ویندوز 10 این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به صورت لحظه ای تمام نوتیفیکیشن های گوشی اندرویدی خد را بر روی صفحه ویندوز مشاهده نمایید. شما می توانید انتخاب نمایید که نوتیفیکیشن کدام اپلیکیشن ها را می خواهید روی صفحه ویندوز مشاهده کنید، و اگر شما یکی از نوتیفیکیشن ها را از روی صفحه دسکتاپ خود پاک کنید، از روی گوشی شما نیز پاک می شود. این ویژگی جدید نیز به زودی در اپلیکیشن Your Phone Companion موجود خواهد شد.

 

نوتیفیکیشن گوشی اندروید خود را لحظه ای روی کامپیوتر ویندوز 10 خود مشاهده کنید

نوتیفیکیشن گوشی اندروید خود را لحظه ای روی کامپیوتر ویندوز 10 خود مشاهده کنید

 

برای این که بتوانید نوتیفیکیشن های موبایل خود را بر روی صفحه ویندوز خود ببینید، بر روی دستگاه اندرویدی شما باید حداقل اندروید 7 نصب شده باشد، و علاوه بر آن 1 گیگابایت رم یا بیشتر داشته باشد. همچنین ویندوز کامپیوتر شما نیز باید از build 1803 (RS4 یا جدید تر استفاده نماید. اگر نوتیفیکیشن های شما به خاطر سیاست های کاری خودتان غیرفعال باشد، این امکان قابل استفاده نخواهد بود.

مطالب مرتبط