ترفند شبکه های اجتماعی

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

blank

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر ممکن است مورد نیاز بسیاری از کاربران این نرم افزار پیام‌رسان باشد. همان‌طور که می‌دانید تلگرام پس از گذشت چند سال از آغاز فعالیت خود، در نسخه‌ی اندروید، امکان قرار دادن چند اکانت در یک نرم افزار تلگرام را ایجاد کرد و بدین ترتیب کاربران این نرم افزار توانستند، در صورت داشتن دو یا چند اکانت، به راحتی همه‌ی آن‌ها را در یک نرم افزار در تلفن همراه خود داشته باشند.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

این در حالی است که بسیاری از کاربران تلگرام از نسخه‌ی دسکتاپ این نرم افزار استفاده می‌کنند و در نتیجه نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر می‌تواند برای آنان بسیار مفید بوده و سبب افزایش کارایی نرم افزار برای این کاربران و همچنین صرفه‌جویی در وقتشان گردد. اما نسخه‌ی دسکتاپ تلگرام به‌ خودی خود دارای چنین مزیتی نیست. به همین سبب در این نوشته کوک موبایل قصد داریم تا چگونگی نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر را به کاربران نسخه‌ی دسکتاپ این پیام‌رسان آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

روش اول برای نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید چند اکانت تلگرام را روی کامپیوتر خود به صورت فعال داشته باشید، استفاده از نسخه‌ی پرتابل این نرم افزار است.

پس از وارد شدن به لینک فوق، گزینه‌ی Portable Version For Windows را انتخاب نمایید. پس از کلیک بر روی این گزینه نسخه‌ی پرتابل نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر دانلود خواهد شد. پس از دانلود این نسخه از پیام‌رسان تلگرام می‌توانید آن را اجرا کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

روش دوم برای نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

در این روش برای نصب چند تلگرام در کامپیوتر می‌توانید از نسخه‌ی وب این نرم افزار بر روی مرورگر کامپیوتر خود استفاده کنید. یعنی علاوه بر این‌که از تلگرامی که با استفاده از نسخه‌ی دسکتاپ بر روی کامپیوتر نصب کرده و در آن اکانتی را ایجاد نموده‌اید، با استفاده از مرورگر به آدرس نسخه‌ی وب تلگرام یعنی:

www.web.telegram.org

وارد شده و درست مانند ایجاد اکانت در نسخه‌ی دسکتاپ، شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد تأیید از سوی نرم افزار به شماره‌ تلفن همراه شما ارسال شود. سپس این کد را در محل تعیین شده در صفحه‌ی وب نرم افزار وارد نموده و بدین ترتیب اکانت خود را ایجاد کرده و وارد آن شوید.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

روش سوم برای نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

با استفاده از این روش نه تنها می‌توانید نرم افزار تلگرام را چند بار روی کامپیوتر خود نصب کنید، بلکه قادر خواهید بود این روش را در مورد دیگر نرم افزارها، نظیر لاین، نیز مورد استفاده قرار دهید.

برای نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر با استفاده از این روش لازم است ابتدا نرم افزار Sandboxed را دانلود نمایید. این نرم افزار برای اجرا شدن نیاز به کرک دارد، بنابراین پس از پایان نصب برنامه وارد فایل کرک نرم افزار شده و با در نظر داشتن ویندوز کامپیوتر خود، یعنی 64 بیت یا 32 بیت، نرم افزار را قابل اجرا سازید.

پس از آن‌که نرم افزار کرک شد، برای نصب همزمان چند تلگرام تنها کافی است روی نرم افزار تلگرامی که از پیش نصب شده راست کلیک نموده و گزینه‌یRun Sandboxed را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب این گزینه پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید گزینه‌ی OK را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه پنجره‌ی دیگری نشان داده می‌شود که در آن می‌توانید اکانت جدید خود را ایجاد نمایید.

در صورتی‌ که پس از انتخاب گزینه‌ی Run Sandboxed و کلیک بر روی OK پنجره‌ی جدیدی برای شما باز نشد، در کادر گزینه‌ی Default box را انتخاب کنید تا مشکل باز نشدن پنجره جدید برطرف شود.

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر

پیش از آغاز به کار با چند حساب لازم است ابتدا از حسابی که از ابتدا فعال بوده خارج شوید و مجدداً تلگرام‌های جدید با اکانت‌های مربوط به خود را اجرا نمایید.

مطالب مرتبط