اخبار فناوری

به روزرسانی نسخه عمومی بتا iOS 13 و iPadOS به صورت over-the-air

blank

اپل می گوید که نسخه عمومی بتا iOS 13 و iPadOS به صورت over-the-air به روز رسانی می شوند

به روز رسانی iPhone و یا iPad به نسخه های جدید iOS 13 و iPadOS که قابلیت های جدید خوبی در آن ها ارائه شده اند، امسال سخت تر شده اند. حتی اگر شما یک حساب توسعه دهنده داشته باشید، و آن حسابی باشد که نسخه بتا برای آن هدف قرار داده شده باشد، ابتدا شما باید آخرین نسخه macOS و یا Xcode بتا را قبل از دانلود و بازیابی تصویر iOS 13 بر روی گوشی خود نصب نمایید.

قبلا، شما می توانستید که نسخه های بتا را با استفاده از یک حساب توسعه دهنده و بذون نیاز به یک کامپیوتر به عنوان واسطه به صورت over the air (دانلود و نصب) بر روی گوشی خود نصب نمایید. اپل به ظاهر نمی خواهد که هر کس با پروفایل خود به روز رسانی بتا را با استفاده از پروفایل توسعه دهنده خود نصب نماید و به مشکلاتی در مورد دوربین و FaceTime بر بخورد، و در این مورد حق هم دارد.

می دانیم که شما در حیرت هستید که بالاخره چه زمانی می توانم نسخه بتا عمومی پایدار را بر روی گوشی خود داشته باشم. خب در ماه جولای، اگر ایمیل معاون اپل Craig Federighi درست از آب در آید.

یک توسعه دهنده به نام Domenic Panacea به معاون اپل Craig Federighi در مورد به روز رسانی Over the air ایمیل زده است و جوابی که دریافت کرده را بر روی حساب کاربری خود در Reddit به اشتراک گذاشته است.

چه چیز هایی در رویداد WWDC اپل در ژوئن 2019 مورد انتظار است؟

این ایمیل همراه با گزارشی که اپل در کنفرانس WWDC داد و قولی که آن ها برای عرضه نسخه بتا عمومی iOS 13 دادند که در ماه جولای برای کاربران موجود می سازند، می تواند خیال ما را آسوده سازد. شما برای این که نسخه بتا پایدار iOS 13 را بر روی گوشی خود نصب نمایید نیاز به راه و روش های سختی که در حال حاضر موجود است، ندارید.

مطالب مرتبط