ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ویرایش هایلایت ها در اینستاگرام

نحوه ویرایش هایلایت ها در اینستاگرام

اگر شما از هایلایت اینستاگرام استفاده می کنید؟ هایلایت ها استوری هایی هستند که درست زیر اطلاعات پروفایل اینستاگرام شما ذخیره و نمایش داده می شوند. استوری ها عمر 24 ساعت دارند و بعد ازآن محو خواهند شد، اگر می خواهید محتوا و استوری هایی که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد را برای مدت زمان بیشتری و برای همیشه داشته باشید، هایلایت کردن آنها بهترین گزینه ممکن می باشد.

هایلایت های اینستاگرام به عنوان یک مجموعه و یا یک منو از استوری هایی که قصد دارید برای همیشه در معرض نمایش فالوورهای شما قرار بگیریند عمل می کنند. هایلایت ها شیوه ای بسیار تمیز و جذاب برای جلب توجه فالوورهایتان می باشد. ویرایش هایلایت ها در اینستاگرام امکان پذیر است و می توانید متناسب با نوع محتوا و استوری خود برای آنها نام و تصویر کاور بگذارید. می توانید هر وقت که دلتان خواست آنها را از روی صفحه اینستاگرام خود حذف کنید، عنوان و تصویر کاور آن را تغییر دهید و آنها را طوری بهینه سازی کنید که مانع از گیج شدن فالوورهایتان شود.در پست های قبلی در مورد نحوه استفاده از هایلایت اینستاگرام مطالب کاملی خدمتتان ارائه کردیم. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه ویرایش هایلایت های استوری با استفاده از برنامه اینستاگرام تحت موبایل به صورت مرحله به مرحله و تصویری به شما عزیزان آموزش دهیم.مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد:

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

آیکن اینستاگرام به شکل یک دوربین در پس زمینه با شیب رنگ نارنجی-قرمز بنفش دیده می شود که معمولاً می توانید آن را در یکی از صفحه های اصلی گوشی موبایل خود، در کشوی برنامه یا با براحتی جستجو نام برنامه، پیدا کنید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- روی آیکن حساب یا تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.

آیکن حساب کاربری که تصویر پروفایل شما نیز روی آن قرار دارد، در گوشه پایین سمت راست صفحه دیده یم شود که با ضربه روی آن به صفحه پروفایل خود هدایت می شوید.

روی آیکن حساب یا تصویر پروفایل خود ضربه بزنید

روی آیکن حساب یا تصویر پروفایل خود ضربه بزنید

3- با انگشت روی هایلایتی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید و نگه دارید.

هایلایت ها نماد تصویری دایره ای شکل هستند که تقریباً قسمت بالا وسط صفحه در زیر عکس پروفایل و نام شما دیده می شوند. با ضربه روی Highlight و نگه داشتن آن، یک منو جدید ظاهر می شود.

با انگشت روی هایلایتی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید و نگه دارید

با انگشت روی هایلایتی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید و نگه دارید

4- روی گزینه Edit Highlight ضربه بزنید.

این گزینه که برای ویرایش هایلایت می باشد، اولین مورد در این منو است.

روی گزینه Edit Highlight ضربه بزنید

روی گزینه Edit Highlight ضربه بزنید

5- هایلایت مورد نظر خود را ویرایش کنید.

در این مرحله می توانید عنوان، تصویر روی جلد و عکس و یا فیلم انتخاب شده را تغییر دهید. اگر می خواهید تصاویر یا فیلم ها را از هایلایت حذف کنید، روی آنها ضربه بزنید تا علامت آبی از گوشه پایین سمت چپ تصویر کوچک آنها از بین برود.

هایلایت مورد نظر خود را ویرایش کنید

هایلایت مورد نظر خود را ویرایش کنید

6- برای افزودن عکس و یا فیلم به هایلایت، روی گزینه Add ضربه بزنید.

اگر می خواهید فیلم و یا عکسی را به هایلایت اضافه کنید، روی زبانه Add ضربه بزنید و آنچه را می خواهید اضافه کنید از رول دوربین خود انتخاب کنید.

برای افزودن عکس و یا فیلم به هایلایت، روی گزینه Add ضربه بزنید

برای افزودن عکس و یا فیلم به هایلایت، روی گزینه Add ضربه بزنید

7- روی گزینه Done ضربه بزنید.

این گزینه را در گوشه بالا سمت راست صفحه خواهید دید. با ضربه روی این گزینه تغییرات مورد نظر شما روی هایلایت اعمال و ذخیره می شود و به قسمت جلوی نمایش هایلایت های استوری شما در پروفایل شما منتقل می شود زیرا هر هایلایت ویرایش شده به لیست اصلی (شروع) منتقل می شود و ترتیب هایلایت های شما تغییر می کند.

روی گزینه Done ضربه بزنید

روی گزینه Done ضربه بزنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *