ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام

نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام

نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام به صورت تصویری و کامل در این مقاله بررسی می شود.

پتانسیل تبلیغاتی اینستاگرام بسیار زیاد است، مخصوصاً برای نوازندگان. چرا که بدون هر گونه پرداخت هزینه ای به ناشر می توانید براحتی موسیقی تک نفره و یا گروه خود را در آن تبلیغ کنید. بنابراین این مقاله که در مورد نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام است می تواند یکی از بهترین راهنمایی ها، ترفندها، و دانش لازم برای تبلیغ موسیقی شما در اینستاگرام باشد.اینستاگرام ماهانه نزدیک به یک میلیارد کاربر فعال دارد.

بنابراین اگر شما موسیقیدان و یا نوازنده خوبی هستید ساخت و نگهدای یک پروفایل اینستاگرام عالی می تواند سرمایه گذاری سودمندی باشد.در حقیقت، نوازندگان و اینفلوئنسرهای زیادی وجود دارند که حرفه خود را تنها از طریق همین اینستاگرام دنبال می کنند و اساس کار خود را بر روی تبلیغات در اینستاگرام قرار داده اند.

طبیعی است که برای رسیدن به موفقیت و هدف نهایی خود باید تلاش زیادی کنید و دانش موسیقی خود را ارتقاء بدهید و بر روی تمام جوانب حرفه موسیقی خود متمرکز شوید. اما با این حساب، بیایید بررسی کنیم چگونه اینستاگرام می تواند به شما در پیدا کردن طرفداران جدید کمک کند، طرفداران فعلی شما را درگیر خود کند و و نام تجاری خود را به عنوان یک خواننده توسعه دهید.اینستاگرام می تواند یکی از بهترین راهها برای برندسازی حرفه شما و نمایش شخصیت شما به عنوان یک نوازنده باشد. اما اکنون که این پلت فرم رسانه اجتماعی دارای نزدیک به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است، تبلیغات موسیقی شما در اینستاگرام رقابتی تر شده است، بنابراین برای رسیدن به طرفداران جدید، باید بیشتر از گذشته دقت کنید و وقت صرف کنید.

نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام

در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا برخی از بهترین شیوه های تبلیغ موسیقی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.بیایید به برخی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در اینستاگرام و چگونگی عملکرد و تبلیغات در آن بپردازیم.

1- یک پروفایل توصیفی راه اندازی کنید.

هنگام تهیه پروفایل خود، این نکته را روشن کنید که یک نوازنده هستید. اگر نام کاربری شما به وضوح نشان نمی دهد که شما یک گروه یا نوازنده و خواننده تکی هستید، حتماً این موضوع را در قسمت بیوگرافی خود توضیح دهید. بیش از نیمی از پست های شما باید مربوط به موسیقی و فعالیت های موسیقیایی شما باشد، مانند پست هایی حاوی تصاویر خوانندگی شما روی صحنه و اجرای کنسرت ها و فعالیت های مربوطه باشد. بقیه پست ها باید بخش های دیگری از شخصیت شما را به مخاطب نشان دهند.

یک پروفایل توصیفی راه اندازی کنید

یک پروفایل توصیفی راه اندازی کنید

2- لینک وب سایت گروه و یا وب سایت شخصی خود را در پرفایل خود بیاورید.

با درج لینک در پروفایل شما این اطمینان حاصل می شود که فالوورها و طرفداران شما بدانند که از کجا می توانند آهنگ ها و ترک های شما را بشنوند و به طور کلی درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

لینک وب سایت گروه و یا وب سایت شخصی خود را در پرفایل خود بیاورید

لینک وب سایت گروه و یا وب سایت شخصی خود را در پرفایل خود بیاورید

3- در پست های خود از هشتگ های مربوط به موسیقی استفاده کنید.

موسیقی شما در چه ژانری قرار دارد؟ اگر از هشتگ های درستی استفاده می کنید، پست های شما باید جزء نتایج جستجو برای افرادی باشد که موسیقی و ژانر مشابه شما را جستجو می کنند.

  • به عنوان مثال، اگر شما مایلی سایرس هستید، احتمالاً به هشتگ هایی در پستهای مربوط به سلنا گوم ، دمی لوواتو ، کشا، کتی پری یا هیلاری داف نگاه می کنید.
  • صفحات آن دسته از هنرمندان مشابه را جستجو کنید تا ببینید آنها از کدام هشتگ استفاده می کنند. به عنوان مثال، روی نماد ذره بین در انتهای اینستاگرام ضربه بزنید، روی TAGS ضربه بزنید و سپس “#selenagomez” (یا هر هشتگ مورد نظر خود) را تایپ کنید تا همه پست ها با آن تگ، نمایان شود. بررسی کنید که کدام هشتک های دیگر از این پوسترها استفاده می کنند و برخی از آنها را امتحان کنید.
در پست های خود از هشتگ های مربوط به موسیقی استفاده کنید

در پست های خود از هشتگ های مربوط به موسیقی استفاده کنید

4- با جامعه موسیقیایی خود ارتباط برقرار کنید.

برقراری تعامل با سایر نوازندگان، این شانس را افزایش می دهد که آنها (و طرفداران آنها) به موسیقی شما گوش دهند و شما را فالوو کنند. حسابهایی را که موسیقی مشابه شما می نوازند و یا صفحات مانند موسیقی شما را تبلیغ می کنند، لایک کنید و دنبال کنید.

  • برای نوازندگان شبیه به خود و ژانر موسیقی خود در دایرکت اینستاگرام، پیام ارسال کنید و به آنها بگویید که از کارشان لذت می برید! با آنها حال و تعارف کنید و تعامل موثری برقرار کنید.
  • اینستاگرام فعالیت شما را ردیابی می کند و در صورت عبور از محدودیت ها، که مرتباً بروزرسانی و تغییر می کنند، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کند. برای ایمن بودن از این موضوع، نظرات خود را به زیر 250 کامنت در روز، لایک های خود را روی 1.5 برابر فالوورها و فالووهای خود را روی 40 فالوور در هر ساعت تنظیم کنید.
با جامعه موسیقیایی خود ارتباط برقرار کنید

با جامعه موسیقیایی خود ارتباط برقرار کنید

5- تمام پلت فرم های رسانه اجتماعی خود را با اینستاگرام لینک کنید.

با انجام این کار، مکانهای دسترسی به شما و آهنگ های شما افزایش می یابد و طرفداران شما می توانند در سایر شبکه های اجتماعی نیز با شما و آهنگ های شما آشنا شده و با این کار، احتمال شنیدن آهنگ های شما افزایش می یابد.

تمام پلت فرم های رسانه اجتماعی خود را با اینستاگرام لینک کنید

تمام پلت فرم های رسانه اجتماعی خود را با اینستاگرام لینک کنید

6- موسیقی خود را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

قطعه ای از بهترین کار خود را روی پروفایل و استوری های خود به اشتراک و در معرض نمایش بگذارید تا طرفداران و افراد بتوانند شما را چک کنند.

  • اگر در SoundCloud هستید، می توانید آهنگ های خود را از این برنامه به استوری های خود به اشتراک بگذارید، با این کار، طرفداران شما راهی آسان برای شنیدن آهنگ های شما پیدا خواهند کرد. برای انجام این کار در برنامه SoundCloud، آهنگی را که می خواهید به اشتراک بگذارید باز کنید، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و به اشتراک گذاری در استوری های اینستاگرام را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید آهنگی از Spotify را به اشتراک بگذارید ، آهنگ را در برنامه پخش کنید ، روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس روی گزینه به اشتراک گذاری ضربه بزنید. در اینجا می توانید گزینه ای برای به اشتراک گذاری مستقیم دراستوری های خود مشاهده کنید.
نحوه تبلیغ موسیقی در اینستاگرام

موسیقی خود را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید

7- بیش از حد پست نکنید.

اگر بیش از حد پست کنید، افراد دیگر می توانند توسط شما اذیت شوند و شما را آنفالو کنند. اما آنقدر هم کم پست نگذارید که مردم فکر کنند حساب شما فعال نیست.

بیش از حد پست نکنید

بیش از حد پست نکنید

8- برای جذب بیشتر مخاطب خود، در پست ها از زیرنویس استفاده کنید.

هنگام ایجاد و به اشتراک گذاری پست، می توانید با ضربه زدن روی نماد Aa ، به فیلم یا تصویر خود متن و زیرنویس اضافه کنید. متن خود را در اینجا بنویسید، نه در توضیحات پست. اینگونه کپش نها قدرت جذب بالاتری دارند.

برای جذب بیشتر مخاطب خود، در پست ها از زیرنویس استفاده کنید

برای جذب بیشتر مخاطب خود، در پست ها از زیرنویس استفاده کنید

9- با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

اینفلوئنسرها افرادی هستند که فالوورهای زیادی دارند. اگر در یکی از ویدئوهای خود از موسیقی شما استفاده کنند، تمام دنبال کنندگان آنها تحت تاثیر محتوای شما قرار می گیرند و شانس بیشتری برای دنبال کردن شما در اینستاگرام پیدا می شود.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *