اخبار فناوری

 میکرو SD رایگان برای تعویض Galaxy Note 7

blank

سامسونگ فرانسه به دارندگان Galaxy Note 7 میکرو SD 128 گیگی رایگان هدیه می دهد…

Galaxy Note 7  برای شرکت سامسونگ شبیه به یک فاجعه بود.در حالی که انتظار می رفت Galaxy Note 7   بهترین گوشی هوشمند تمام عمر سامسونگ باشد و در همان ماه اول ارایه به بازار کاملا به فروش رود ؛ اما تقدیر بازی دیگری برای سامسونگ رقم زد. فبلت های زیبا و بی نطیر Galaxy Note 7   به دلیل مشکلی که در باطری شان وجود داشت یکی پس از دیگری آتش می گرفتند. بعد از این اتفاق سامسونگ برای جمع آوری تمام Galaxy Note 7   در دستان مردم فراخوان داد.این فراخوان دو بار اعلان گشت.بعد از فراخوانی دوم  سامسونگ موظف شد که فروش Galaxy Note 7   را متوقف سازد. این وضعیت بیشتر شبیه به اصلاح خطا و جبران اشتباه شرکت سامسونگ بود.

 در حال حاضر سامسونگ می خواهد صاحبان نوت های ۷  را به هر طریق ممکن راضی سازد. در این میان به ظاهر سامسونگ فرانسه می خواهد مسیر جبران را سریعتر از بقیه بپیماید.این شرکت از طریق ایمیلی که برای خریداران سامسونگ نوت ۷ فرستاده است ؛از مشکلات پیش آمده برای Galaxy Note 7    عذر خواهی کرده است.در ادامه ایمیل آمده است که صاحبان نوت ۷ می توانند یک میکرو SD 128 گیگابایتی را به صورت رایگان دریافت دارند.این تخفیف و هدیه تنها شامل حال کسانی خواهد شد که گوشی Galaxy Note 7    خود را با Galaxy S7 و یا   Galaxy S7 Edge تعویض نمایند.

 تمام کسانی که گوشی های Galaxy Note 7   دارند می توانند با فرستادن یک پیامک به Samsung Life Changer Park  در این طرح شرکت کنند. تا الان حدود ۱۰۰۰ نفر برای شرکت در این طرح  پیامک ارسال کرده اند. پس از ارسال این پیامک از طرف شرکت سامسونگ پیامی برای فرستنده ارسال  می شود و ۱۰۰۰ نفر اولی که پیامک سامسونگ را باز کنند و  پاسخ آن را بدهند مشمول این طرح می گردند.

 به نظر می رسد سامسونگ هر آنچه در چنته دارد را برای عذرخواهی از مشتریانش انجام می دهد. سامسونگ می خواهد با انجام این دست کارها کمی از شدت خرابی نام Galaxy Note 7  بکاهد؛چرا که این فبلت محبوب ترین فبلت تاریخ گوشی های هوشمند بود ؛طوری که پیش سفارش آن  تا سقف پر شده بود. متاسفانه فبلت با مشکلی در باطری از دور خارج شد. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد این میکرو SD های رایگان را در کشورهای دیگری نیز عرضه دارد. علاوه بر عرضه ی این میکرو SD ها ؛ سامسونگ برنامه های دیگری را نیز برای عذرخواهی از مشتریانش در نظر دارد. البته اگر گوشی موبایل شما به هر مشکلی برخورد، جای نگرانی نیست چون می توانید آن را به تیم حرفه ای تعمیرات موبایل، کوک موبایل بسپارید.

مطالب مرتبط