اخبار فناوری

حراجی واقعی Microsoft برای سال جدید میلادی Lumia 950 XL

blank

 Lumia 650 پنجاه درصد تخفیف ؛ Lumia 950 XL به همراه یک۹۵۰ Lumia  رایگان…!

Microsoft جمعه ی سیاه موبایل را با تخفیف ۵۰ درصدی روی گوشی Lumia 650 شروع کرد. این گوشی با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه گردید. نسخه ی دو سیم کارت این گوشی تنها به قیمت ۹۹ دلار فروخته می شده است.

این مدل از گوشی که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با تراکم تصویر ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل است.چیپ ست به کار رفته در گوشی چهار هسته ای کوآلکوم است . RAM  گوشی یک گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابیتی  با قابلیت ارتقا است.دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است.باطری قابل جابجایی گوشی ۲۰۰۰ میلی آمپری و از شبکه ی LTE  نیز پشتیبانی می کند. البته شما می توانید برای خرید باطری اورجینال موبایل به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید

با نگاهی گذرا به ویژگی ها و مشخصات گوشی میتوان دید که این گوشی به نسبت کارایی قیمت بالایی ندارد. تنها ایراد گوشی هایی با ویندوز فون عدم سازگاری این گوشی ها با بسیاری از سخت افزارهای موجود است.در این مدل از گوشی ها نمی توان بازی های زیادی را نصب کنید و یا سناریوهایی که با اندروید و iOS  به راحتی قابل پیاده سازی است را اجرا نمایید.این گوشی می تواند پاسخ گوی نیازهای کاربران گوشی های هوشمند باشد. Microsoft Lumia 650  را اکنون با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رساند. گوشی دوم برای کسانی که بیش از یکی از این دستگاه را بخواهند  رایگان حساب می شود.

 تخفیف شگفت انگیز دیگر Microsoft برای گوشی های نوکیا Lumia 950 XL است. Microsoft برای هر دستگاه Lumia 950 XL  که حدود ۴۹۹ دلار هزینه دارد یک دستگاه گوشی Lumia 950  را به صورت رایگان هدیه می دهد . این گوشی حدود ۳۹۹ دلار هزینه دارد.در این پکیج یک  نمایشگر Dock  که حدود ۹۹ دلار هزینه دارد نیز به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

 اگر شما یکی از دوستداران ویندوز ۱۰ بر روی موبایل هستید این فرصت ویژه را تحت هیچ عنوان از دست ندهید.هنوز هم هستند بسیاری ازکاربران گوشی های هوشمند که مبهوت زیبایی اجرای ویندوز ۱۰ بر روی ویندوز فون های خود هستند پس می توان این معامله را معامله ای پر سود برای آنها دانست.

 پردازنده ی Lumia 950 XL اسنپ دراگون کوآلکوم ۸۱۰  است.RAM این گوشی ۳ گیگابایتی و صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچی است .تراکم تصویر در صفحه نمایش گوشی ۱۴۴۰ x 2560 پیکسل است.دوربین پشت آن ۲۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی گوشی ۵ مگاپیکسل است.حافظه ی داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت و قابلیت ارتقا نیز دارد.باطری این گوشی نیز ۳۳۴۰ میلی آمپی ساعت است.  Lumia 950 رایگانی نیز که با این گوشی ارایه می شود دارای مشخصات مشابه به گوشی Lumia 950 XL   است.تنها تفاوت این دو گوشی در پردازنده های آنها است که در نسخه ی Lumia 950 پردازنده ی گوشی اسنپ دراگون ۸۰۸ است.

مطالب مرتبط