اخبار فناوری

معرفی دو گوشی سامسونگ A52 و A72

معرفی دو گوشی سامسونگ A52 و A72

همانطور که از چند هفته پیش سامسونگ وعده داده بود در دومین مراسم رونمایی این شرکت در سال 2021 گوشی سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 به صورت رسمی معرفی شدند. گوشی Samsung Galaxy A52 و گوشی Samsung Galaxy A72 به صورت رسمی معرفی شدند. شرکت سامسونگ بر اساس وعده قبلی در روز 17 مارچ برابر با 27 اسفند از گوشی های موبایل جدید گلکسی A52 و گلکسی A72 با نوآوری ‌های قدرتمند و مشخصات بسیار خوبی رونمایی کرده است.

این اعضای جدید گلکسی های سری A سامسونگ با ارائه دوربین فوق‌ العاده توانمند به مشتریان امکان می‌ دهند تا تصاویر بهتری از خود به نمایش بگذارند. همچنین صفحه نمایش عالی گوشی باعث می ‌شود تجربه بصری گسترده ای را تجربه کنید. قابلیت ‌هایی مانند عمر باتری بالا و مقاومت در برابر نفوذ آب به شما کمک می‌کند تا امنیت بالاتری در مقابل آسیب در گوشی خود داشته باشید. گوشی های موبایل جدید سری A سامسونگ امکان دسترسی به گجت های گسترده گلکسی مانند گلکسی بادز پرو، گلکسی اسمارت تگ و گلکسی تب را فراهم می‌کنند و به این ترتیب تجربه موبایلی کاربران را افزایش می ‌دهند. گوشی های جدید سری گلکسی A سامسونگ در رنگ ‌های بنفش، آبی، مشکی و سفید به بازار عرضه خواهند شد.

ویژگی دوربین گوشی گلکسی A52 و گوشی گلکسی A72

سامسونگ در گلکسی A52 و A72 مانند دیگر محصولات جدید خود،کیفیت دوربین را ارتقا داده و اکنون نوآوری‌ های هیجان ‌انگیزی در دوربین این دو موبایل ارائه شده و شما می‌ توانید عکس ‌ها و ویدیوهای جذاب ‌تری را تهیه کنید. عکس برداری با این دو گوشی واقعا لذت بش است. با استفاده از دوربین چهارگانه با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی شما می ‌توانید عکس ‌ها و ویدیوهایی با کیفیت و دقیق را بگیرید و در واقع یک دوربین همه کاره را در گلکسی A52 و گلکسی A72  خواهید داشت.

ویژگی دوربین گوشی گلکسی A52 و گوشی گلکسی A72

ویژگی دوربین گوشی گلکسی A52 و گوشی گلکسی A72

از ویژگی های دوربین در این دو گوشی می توان به قابلیت ۴K Video Snap در این دوربین اشاره کرد که با استفاده از آن می ‌توانید به صورت فوری لحظات زیبای خاطرات خود را از ویدیوهای 4K  به صورت عکس‌ هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی جدا کنید. همچنین Scene Optimizer از هوش مصنوعی برای تعیین بهترین تنظیمات جهت گرفتن ۳۰ نوع تصویر و پس زمینه مانند غذا، منظره و حیوانات خانگی استفاده می نماید. قابلیت‌های AR Emoji و My Filter هم محتوای جذابی را ارائه می‌ کنند و شما می ‌توانید سبک خودتان را به محتوا اضافه کنید. همچنین با استفاده از Fun Mode می‌توانید در زمان گرفتن تصویر و از طریق خود اپلیکیشن دوربین، لنزهای AR اسنپ چت را به عکس ‌های خود اضافه کنید. این ویژگی یک قابلیت بسیار پر طرفدار در بین جوانان محسوب می شود.

خصوصیات نمایشگر در Galaxy A52 و Galaxy A72

علاوه بر دوربین توانمند، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای ۵۲ و گلکسی ای ۷۲ دارای نمایشگر عالی و باکیفیتی هستند. نمایشگر دقیق و طراحی زیبا می ‌تواند تجربه شما از کار با گوشی هوشمند را تا حد زیادی ارتقا دهد و انعکاسی از سلیقه و سبک زندگی شما باشد. شما می‌ توانید با نمایشگر سوپر امولد سامسونگ در این گوشی ‌ها از کار با برنامه ‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. نرخ تازه سازی تصویر در نمایشگر گلکسی A52 و A72 اکنون به ۹۰ هرتز افزایش پیدا کرده و به این ترتیب اسکرول کردن صفحه و همچنین اجرای بازی ‌ها بسیار روان ‌تر صورت خواهد گرفت. روشنایی نمایشگر سامسونگ این دو مدل گوشی ۸۰۰ نیت است و این امر باعث می‌ شود کاربر حتی در فضای باز و در زیر نور مستقیم آفتاب نیز به راحتی محتوای به نمایش درآمده در نمایشگر را مشاهده کند.

نمایشگر گلکسی ای ۵۲ و گلکسی ای ۷۲ دارای تاییدیه Eye Care است. این نمایشگر به صورت خودکار دمای رنگ نمایشگر را متناسب با الگوی استفاده از گوشی تطبیق می دهد و قابلیت Eye Comfort Shield نیز از خستگی چشمان کاربر جلوگیری می ‌کند. طراحی این گوشی ‌ها نیز تعریفی نو را ارائه کرده است. گوشی موبایل جدید سری گلکسی A سامسونگ از طراحی نوآورانه‌ ای بهره می ‌برند که با حاشیه بسیار کم و حداقل فضای ممکن برای قرارگیری دوربین ‌ها، بسیار ساده و هدفمند انجام شده است.

خصوصیات نمایشگر در Galaxy A52 و Galaxy A72

خصوصیات نمایشگر در Galaxy A52 و Galaxy A72

فناوری های بهبود یافته در گوشی های جدید سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۲ و گلکسی ای ۷۲ همچنین تجربه ‌ای گسترده با دسترسی به فناوری که در گلکسی در اختیار کاربران قرار می‌دهند را فراهم می آورد. سری جدید گلکسی A تجربه کاربر را با امکان اتصال بدون اختلال و فرصت‌ های جدید ناشی از دسترسی به اکوسیستم گلکسی سامسونگ، تا حد زیادی ارتقا داده است. با استفاده از این دو مدل گوشی موبایل سامسونگ و از طریق قابلیت SmartThings شما می‌توانید به هزاران دستگاه مثل گجت ‌های پوشیدنی سامسونگ، تبلت سامسونگ، کامپیوترها و تلویزیون ‌ها در محیط خانه هوشمند خود وصل شوید.

قابلیت SmartThings Find هم با بهره‌گیری از مسیریابی جدید و دقیق ‌تر می ‌تواند دستگاه‌ های متصل شما را پیدا کند و با متصل کردن مکان‌ یاب بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ به مهم ‌ترین وسایلتان که قابلیت اتصال به اینترنت ندارند نیز می‌توانند آنها را هم به راحتی پیدا کنید. گلکسی اسمارت تگ یکی از جدیدترین گجت های ساخت سامسونگ است که با اتصال آن به اشیا می توان در صورت گم شدن آنها به سرعت آنها را پیدا کرد.

قابلیت Music Share از دیگر قابلیت‌ های این دو مدل گوشی جدید سامسونگ است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی خود را با دستگاه دوستتان همگام کنید و بدون نیاز به اتصال به صورت مشترک از موسیقی لذت ببرید و در کنار دوستانتان به جدیدترین پادکست ‌ها و موسیقی ‌ها گوش کنید. قابلیت Quick Share هم به شما امکان می‌دهد به راحتی و بدون محدودیت حجم، تصاویر و ویدیوهای خود را به دستگاه‌ های گلکسی که در نزدیکتان هستند ارسال کنید.

فناوری های بهبود یافته در گوشی های جدید سامسونگ

فناوری های بهبود یافته در گوشی های جدید سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52 و گوشی گلکسی A72 دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار نیز می باشند. سیستم امنیتی سامسونگ ناکس، اطلاعات و داده‌ های شخصی شما را حفاظت می‌کند. گلکسی ای ۵۲ دارای باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپرساعتی و گلکسی ای ۷۲ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپرساعتی است و آنطور که سامسونگ ادعا کرده است تا دو روز می‌ توانید با هر بار شارژ کامل از گوشی موبایل خود استفاده کنید.

بلندگوهای استریو که با فناوری دالبی اتموس در این دو مدل بهینه ‌سازی شده اند و پشتیبانی از حافظه خارجی تا ۱ ترابایت از قابلیت ‌های دیگر این گوشی های جدید سامسونگ محسوب می‌شوند. همچنین سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 تا سه نسل از به روزرسانی نرم افزاری و برای حداقل چهار سال از به روزرسانی های امنیتی بهره ‌مند هستند. حتی سامسونگ در بسته بندی این دو مدل گوشی موبایل جدید هم برای پشتیبانی از محیط زیست و برای کمتر کردن فضای خالی و مواد بسته‌بندی، آنها را در جعبه هایی از جنس کاغذ بازیافتی عرضه می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *