ترفند شبکه های اجتماعی

مشاهده پیام های واتس آپ بدون تیک آبی

blank

ممکن است شما هم گاهی اوقات نخواهید جواب مخاطبین واتس آپ خود را بدهید و دلیل این کار ممکن است هر چیزی باشد. اگر می‌خواهید بدون ارسال تیک آبی پیام‌های واتس آپ را بخوانید، پس با ما همراه باشید.

مشاهده پیام های واتس آپ بدون تیک آبی

مشاهده پیام های واتس آپ بدون تیک آبی

چند راه برای این کار دارید. اولین مسیر این است که از طریق تنظیمات خود واتس آپ، رسید خوانده شدن پیام را بردارید و دیگر طرف مقابل شما متوجه نخواهد شد. البته اگر این قابلیت را فعال کنید، شما نیز دیگر متوجه خوانده شدن پیام‌های ارسال شده نخواهید شد.

از طریق تنظیمات واتس آپ

به هر حال، برای فعال کردن این قابلیت ابتدا اپلیکیشن خود را باز کنید و به قسمت تنظیمات واتس آپ مراجعه کنید.

در تنظیمات اپلیکیشن به دنبال گزینه Account باشید. این گزینه را انتخاب کنید و پس از آن وارد قسمت Privacy شوید.

مشاهده پیام های واتس آپ بدون تیک آبی

مشاهده پیام های واتس آپ بدون تیک آبی

در بخش Privacy با یک گزینه به نام Read Receipts مواجه می‌شوید. این گزینه تیک فعال بودن دارد. با غیرفعال کردن این تیک، دیگر تایید خوانده شدن پیام‌ها توسط شما و مخاطبین شما ارسال نخواهد شد و هیچکس متوجه خوانده شدن پیام‌ها نخواهد شد.

از طریق ارتباط گوشی

یک راه دیگر نیز پیش راه شما وجود خواهد داشت. این راه موقتی است و به دلیل طولانی بودن پروسه ممکن است کار خیلی خوبی نباشد.

برای انجام این کار باید منتظر باشید تا یک پیام دریافت کنید. باید حتما بیرون اپلیکیشن باشید. هنگامی که نوتیفیکیشن بر روی گوشی ظاهر شد، شما صبر کنید تا دریافت پیام‌ها تمام شود. بعد از آن، از طریق تنظیمات، گوشی خود را روی حالت هواپیما و ایرپلین قرار دهید. با این کار تمامی ارتباطات وای‌فای و همچنین دیتا گوشی غیرفعال می‌شود و واتس آپ ارتباطی نخواهد داشت.

اپلیکیشن را باز کنید و پیام مورد نظر را بخوانید. از چت مورد نظر خارج شوید، چت را نگه‌دارید تا چند گزینه متفاوت به شما ارائه شوید و گزینه Mark as Unread را بزنید. پس از این می‌توانید دوباره ارتباطات گوشی را برگردانید.

توجه کنید که این کار نتایج ثابتی ندارد و ممکن است پس از برگرداندن ارتباط، رسید خوانده شدن ارسال شود. به همین خاطر ما استفاده از راه اول را پیشنهاد می‌کنیم.

از طریق ویجت

با استفاده از این روش بدون نیاز به قطع کردن ارسال رسید یا قطع کردن ارتباط گوشی می‌توانید پیام‌ها را بدون متوجه شدن مخاطب خود بخوانید. تنها مشکل این است که این راه فقط برای کاربران اندروید قابل استفاده است.

وارد هوم‌اسکرین خود شوید و انگشت خود را نگه‌دارید. از منوی ویجت‌ها، ویجت واتس آپ را به صفحه اصلی اضافه کنید. این ویجت تمامی پیام‌های دریافتی را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را بخوانید و پاسخ دهید.

اگر قصد ندارید یک سری از پیام‌ها را جواب ندهید، پس بهتر است از این ویجت استفاده کنید و بدون متوجه شدن طرف مقابل متوجه محتوا پیام‌ها شوید.

مطالب مرتبط