ترفند شبکه های اجتماعی

مخفی کردن آخرین بازدید درringID

blank

تمام ویژگی‌هایی که از یک شبکه اجتماعی می‌خواهید را در ringID خواهید یافت، به طوری که دیگر نیازی به نصب چند شبکه اجتماعی مختلف نخواهید داشت؛ چرا که در این شبکه اجتماعی کاربر می‌تواند استعدادهای نهفته‌اش را با استفاده از ویژگی کاربردی پخش زنده، که ringID فراهم می‌کند، به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نشان دهد.

 کاربر می‌تواند از امکانات دیگر این برنامه مانند چت، جستجو در آخرین اخبار و وقایع، تماس صوتی و تصویری و مدیریت موزیک و ویدئوهای موجود در گوشی خود نیز استفاده کند.

یکی از امکانات جالبی که برنامه در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آن است که کاربر می‌تواند مدت زمان خاصی را برای پیام ایجاد کند که با اتمام زمان، پیام به طور خودبه‌خود پاک خواهد شد. کاربر حتی می‌تواند یک لیست از موسیقی به طور مجازی داشته باشد و برنامه فضای نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در هر جا و مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند از تمامی این ویژگی‌ها با استفاده از حجم اینترنت کمتر لذت ببرد.

مخفی کردن آخرین بازدید در ringID

مخفی کردن آخرین بازدید در ringID

برنامه به طور پیش‌فرض آخرین بازدید کاربر را برای دیگران نمایش می‌دهد. ولی ممکن است شما بخواهید آخرین بازدیدتان در رینگ ایدی را مخفی کنید. اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، با ما همراه باشید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن برنامه روی گوشی شما نصب باشد.

  1. برنامه را اجرا کنید. از سمت چپ و بالای صفحه وارد منو شوید.
مخفی کردن آخرین بازدید درringID

مخفی کردن آخرین بازدید درringID

  1. در پنجره منو آخرین گزینه را، یعنی Online که سبز رنگ است، انتخاب کنید.
مخفی کردن آخرین بازدید درringID

مخفی کردن آخرین بازدید درringID

به این ترتیب شما توانسته‌اید با موفقیت آخرین بازدید در رینگ ایدی را مخفی کنید.

مطالب مرتبط