ترفند شبکه های اجتماعی

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

blank

واتس آپ پس از تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان در ایران است. این نرم‌افزار متعلق به شرکت فیس‌بوک است و از پشتیبانی قدرتمند این شرکت برخوردار است. در این مطلب یکی از قابلیت‌های پرکاربرد واتس اپ که تقاضای زیادی در بین کاربران دارد را معرفی می‌کنیم.

از آنجایی که در دنیا نیز این نرم‌افزار طرفداران فراوانی دارد و از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای ارسال و دریافت پیام است، از چشم توسعه دهندگان دور نمانده و نرم‌افزارهای جانبی برای آن توسعه داده شده است.

یکی از این نرم‌افزارها، که قابلیتی منحصر بفرد به این پیام رسان اضافه می‌کند نرم‌افزار منشی خودکار برای واتس‌اپ است. در این مطلب می‌خواهیم استفاده از نرم افزار اتو ریسپاند فور واتس آپ را آموزش دهیم.

این نرم‌افزار توسط شرکت نرم‌افزاری تی‌کی استودیو توسعه داده شده است و در پلی استور امتیاز بالایی دارد که نشان از کیفیت بالای آن است.

این نرم‌افزار برای افرادی که از واتس‌اپ به فراوانی استفاده می‌کنند بسیار مفید است و در مواقعی که قادر به پاسخ دادن به پیام‌ها نباشند ابزاری کاربردی است که می‌تواند تجربه جدیدی از نرم‌افزار‌های پیام رسان به کاربران ارائه دهد.

  • ابتدا نرم‌افزار اتوریسپاند فور واتس آپ را از گوگل پلی دانلود کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم‌افزار نسخه اندروید گوشی باید نسخه ۵ و بالاتر باشد.
  • ساده‌ترین راه پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌های واتس‌اپ تعریف کلید واژه‌هایی برای پاسخ دادن است. مثلا هنگامی که شما کلید واژه «سلام» را تعریف می‌کنید برنامه به هنگام دریافت پیام آن را بررسی می‌کند و اگر در پیام دریافتی واژه سلام را پیدا کرد پاسخ مورد نظر شما که قبلا تعریف کرده‌اید ارسال می‌کند.

برای این کار پس از نصب برنامه گزینه Rules را بزنید.

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

  • پس از اینکه گزینه Rules را زدید به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که مجموعه کلید واژه‌هایی که تعریف کرده‌اید در آنجا نمایش داده می‌شوند. در این صفحه بر روی ADD NEW RULE بزنید.
قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

  • صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید مهمترین صفحه در این نرم‌افزار است و برای تنظیم پاسخ‌دهی باید کلید واژه‌های مورد نظر خود را تعریف کنید.

– در فیلد خالی اول به نام Receive Message پیامی که باید به آن پاسخ داده شود را بنویسید. این پیام همان کلید واژه است که می‌تواند تنها یک کلمه باشد یا یک جمله باشد.

در توضیح این فیلد نوشته شده اگر در این فیلد * بگذارید همه پیام‌های دریافتی پاسخ داده خواهند شد.

– فیلد خالی دوم با عنوان Answer Message فضایی است که باید در آنجا متنی که در پاسخ به کلید واژه می‌خواهید برای فرستنده پیام ارسال شود را می‌نویسید.

– فیلد سوم برای اختصاصی کردن این کلید واژه برای چند مخاطب خاص است. یعنی تنها به مخاطبینی پاسخ خودکار ارسال می‌شود که در این لیست باشند و متن پیام ارسالی آنها حاوی کلید واژه تعریف شده در این فرم باشد.

– فیلد چهارم محل وارد کردن نام مخاطبینی است که از کلید واژه تعریفی شما مستثنی هستند. یعنی این مخاطبین حتی با ارسال کلید واژه تعریفی شما، هیچ پاسخی به شکل خودکار دریافت نمی‌کنند.

– پس از پر کردن فیلد‌ها گزینه Add را بزنید.

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

بدیهی است که برای مدیریت پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌های دریافتی از واتس‌اپ تنها به یک کلید واژه نباید بسنده کرد. صفحه بعد صفحه‌ای است که تنظیمات کلی تمامی کلید واژه‌های تعریف شده را در خود دارد.

– با پر کردن فیلد خالی اول از نام مخاطبین، تمامی کلید واژه‌ها تنها بر همان مخاطبین اعمال می‌شود و پاسخ خودکار را دریافت می‌کنند.

– پر کردن فیلد دوم به معنای مستثنی کردن مخاطبین وارد شده در این فیلد از کلید‌واژه‌ها و پاسخ خودکار به آنان است.

ردیف‌های پایین برای فرستاده نشدن پاسخ تکراری، زمان تاخیر برای ارسال پاسخ خودکار و فرستادن تیک‌های آبی است.

پس از اتمام کار گزینه Save را بزنید.

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

قرار دادن منشی برای واتس آپ اندروید

مطالب مرتبط