ترفند شبکه های اجتماعی

قرار دادن عکس و ویدیو دراستوری واتساپ

blank

چند سال پیش شرکت فیس‌بوک اقدام به خریداری واتساپ کرد. تنها مزیتی که در طی این سال‌ها به آپدیت نسخه‌های جدید واتساپاضافه شد، استفاده از Gif بود. اما در اکثر موارد فیس‌بوک اقدامی به تغییر و ارائه قابلیت جدید در واتس‌آپ نکرد.

اما به تازگی فیس‌بوک قابلیت جدیدی به واتس‌آپ اضافه کرده است. این قابلیت در بسیاری از نرم‌افزارهای ارتباطی نظیر اسنپ‌چت و اینستاگرام ارائه شده بود، اما به تازگی واتس‌آپ نیز با ارائه این کارآیی به کاربران اجازه می‌دهد، یک استوری از خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن استوری در واتس‌آپ به تازگی در این نرم‌افزار ارتباطی قابل استفاده است. کاربران می‌توانند ویدیو، تصویر و گیف‌های خود را برای مدت بیست و چهار ساعت با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود دسترسی مخاطبین به استوری خود را کنترل کنند.

این تغییر در واتس‌آپ بدون اطلاع‌رسانی انجام شد و با آپدیت کردن نسخه جدید قابل مشاهده نبود. اگر جزو کاربرانی هستید که هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید، باید کمی صبور باشید تا واتس‌آپ امکان ایجاد استوری را به شما بدهد. این امکان با به روز رسانی نسخه جدید اتفاق نمی‌افتد.

برای اینکه متوجه شوید به این قابلیت دسترسی دارید یا خیر، تنها کافی است برنامه واتس‌آپ را باز کنید.

پیش از این در صغحه اصلی واتس‌آپ، گزینه علاقمندی‌ها با آیکون ستاره قابل مشاهده بود، اما با اضافه شدن این قابلیت جدید، گزینه علاقمندی‌ها با تغییر آیکون ستاره به استتوس، به کاربران اجازه می‌دهد استوری خود را برای مدت بیست و چهار ساعت به حساب کاربری خود اضافه کنید.

قرار دادن عکس و ویدیو دراستوری واتساپ

قرار دادن عکس و ویدیو دراستوری واتساپ

قرار دادن عکس،‌ویدیو و گیف در استوری واتساپ

برنامه واتس‌آپ را باز کنید و به تب استاتوس بروید.

برای اضافه کردن تصویر یا ویدیو به استتوس خود، در کنار تصویر پروفایل خود آیکون + را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی این آیکون دوربین گوشی شما فعال خواهد شد.

با استفاده از دوربین، تصویری که می‌خواهید به عنوان استوری به اشتراک بگذارید، ثبت کنید.

برای اینکه از تصاویر و ویدیو‌های قدیمی استفاده کنید، از آخرین تصاویری که پیش از این در گوشی خود ذخیره کرده‌اید استفاده کنید. روی گزینه سمت چپ در پایین صفحه ضربه بزنید تا تصاویر و ویدیو‌های ذخیره شده در حافظه گوشی برای شما نمایان شود.

توجه کنید که هر استوری تنها بیست و چهار ساعت باقی می‌ماند و بعد از آن به صورت خودکار پاک خواهد شد.

شما نیز میتوانید برای دیدن مخفیانه ی استاتوس به پست ” دیدن مخفیانه استاتوس whatsapp ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط