اخبار فناوری

قابلیت های جدید بعضی از ویدئوها در جستجوی گوگل

قابلیت های جدید بعضی از ویدئوها در جستجوی گوگل

به روز رسانی، قابلیت های جدید باحالی را به بعضی از ویدئو ها در جستجو گوگل افزوده است

یک قابلیت جدید به نام “در این ویدئو” در به روز رسانی سرور اپلیکیشن جستجو گوگل در اندروید عرضه شده است. این قابلیت که توسط Android Police گزارش شده، یک جدول زمانی برای برخی از ویدئو های خاص یوتیوب می باشد که در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شده اند. برای مثال، بذارید بگوییم که شما “ویدئو مراحل بافتن روسری” را جستجو کرده اید. اگر نتایج برتر شامل قابلیت “در این ویدئو ” باشند، شما متوجه خواهید شد که محتوای مورد نظر دقیقا در کجای این ویدئو قرار دارند. برای مثال، در تصویری که به همراه این مقاله ارائه شده است می توان دید که اطلاعات مربوط به انتخاب میل و نخ از ثانیه 32 شروع می شوند. در زمان 7:33، محتوا این ویدئو در مورد بافتن می باشد. شما می توانید این جدول زمانی را به سمت چپ بکشید و بقیه قسمت های جدول زمانی مربوط به ویدئو را نیز ببینید.

به روز رسانی گوگل کروم با قابلیت ذخیره سازی باتری

معمولا زمانی که شما ویدئو های مربوط به چگونگی انجام کاری را در یوتیوب می بینید، تحت فشار هستید. به احتمال زیاد، شما در روندی که می خواهید آن را به سرعت یاد بگیرید، کاملا مبتدی هستید. در نتیجه در عوض نگاه کردن به یک ویدئو بلند مدت که تمام مراحل آن مورد نیاز شما نباشد، با استفاده از جدول زمانی شما می توانید به یادگیری مراحلی خاص که برای کامل کردن کار خود نیاز دارید، بپردازید.

قابلیت های جدید بعضی از ویدئوها در جستجوی گوگل

تصویر سمت راست در نتیجه ی اضافه شدن “در این ویدئو” است.

در حالی که بعضی ها می گویند قابلیت “در این ویدئو” در نسخه 10.7.4.21 اپلیکیشن جستجو گوگل ارائه شده بود، به تازگی در گوشی Pixel 2 XL با اندروید 9 که دقیقا همین نسخه از برنامه را دارد، پدیدار شده است. چیزی که ما به شما می توانیم بگوییم این است که به نظر می رسد گوگل اطلاعات مربوط به جدول زمانی را مستقیما از لینک های که در توضیحات ویدئو یوتیوب وجود دارد به دست می آورد.

مطالب مرتبط