اخبار فناوری

قابلیت دوربین موجود بر روی Pixel 3a حالا بر روی تمام گوشی های Pixel موجود خواهد بود

قابلیت دوربین موجود بر روی Pixel 3a حالا بر روی تمام گوشی های Pixel موجود خواهد بود

یک قابلیت که بر روی گوشی های Google Pixel 3a و Google 3a XL موجود است، حالا از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری بر روی تمام گوشی های خانواده Pixel موجود خواهد شد. تمامی مدل های گوشی Pixel از جمله مدل های قدیمی 2016، به زودی از قابلیت فیلم برداری به صورت time-lapse (فیلم برداری یک واقعه یا رویداد در زمان طولانی و فشرده کردن آن به یک فیلم نهایتا چند دقیقه ای که در آن این رویداد طولانی بسیار سریع نشان داده می شود.) بهره خواهند برد. این قابلیت در نسخه 6.2.030 اپلیکیشن دوربین گوگل موجود خواهد بود.

هنگامی که اپلیکیشن دوربین گوگل خود را آپدیت کردید، حالت فیلم برداری time-lapse را می توانید در قسمت موارد بیشتر پیدا کنید. این موارد شامل حالت های مختلف فیلم برداری یعنی حالت اسلوموشن و Play Ground نیز می شود.  با استفاده از این قابلیت جدید، شما می توانید قالب های تصویر را در حالت های 5 برابر (هر 50 ثانیه از رویداد به 10 ثانیه در فیلم برداری کاهش می یابد)، 10 برابر (هر 100 ثانیه واقعه به 10 ثانیه در فیلم برداری کاهش می یابد)، 30 برابر (هر 300 ثانیه واقعه به 10 ثانیه در فیلم برداری کاهش می یابد) و 120 برابر (هر 20 دقیقه به 10 ثانیه در فیلم برداری کاهش می یابد) انتخاب نمایید.

در حالت فیلم برداری، یک دایره پیشرفت در پایین صفحه موبایل با دکمه های فیلم برداری/ مکث/ توقف ظاهر می گردد. شما بهتر است مراقب شمارنده های دیجیتالی که در بالای نوار حالت سرعت فیلم برداری قرار دارد، باشید. در سمت چپ فلش، شما می توانید زمان واقعی فیلم برداری شده و در سمت راست می توانید زمان فیلم برداری شده توسط دوربین را مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که شما هر موقع که بخواهید می توانید فیلم برداری را متوقف کرده یا در حالت مکث قرار دهید و یا اینکه بگذارید فیلم برداری جریان داشته باشد.

 

قابلیت دوربین موجود بر روی Pixel 3a حالا بر روی تمام گوشی های Pixel موجود خواهد بود

قابلیت دوربین موجود بر روی Pixel 3a حالا بر روی تمام گوشی های Pixel موجود خواهد بود

 

موبایل Pixel 2 XL ما این به روز رسانی را به معنای واقعی کلمه، فقط چند دقیقه پیش دریافت کرد. برای این که ببینید که آیا این به روز رسانی برای موبایل Pixel شما نیز ارائه شده است و یا خیر، اپلیکیشن گوگل پلی خود را باز کرده و منو همبرگری موجود در سمت چپ نوار جستجو را انتخاب کنید. بر روی گزینه My Apps & Games کلیک کرده و ببینید که آیا نرم افزار دوربین گوگل دارای به روز رسانی جدیدی می باشد و یا خیر. اگر به روز رسانی موجود بود، گزینه به روز رسانی را انتخاب کرده و به زودی اپلیکیشن شما به روز رسانی خواهد شد و شما می توانید از فیلم برداری در حالت time-lapse بر روی Pixel خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط