اخبار فناوری

اولین موبایل هوآوی با دوربین pop-out به صورت رسمی ارائه شد

اولین موبایل هوآوی با دوربین pop-out به صورت رسمی ارائه شد

در چند سال گذشته هوآوی از وجود نوار شکاف روی صفحه موبایل (نواری که دوربین و سنسورها روی آن قرار می گیرد)، استقبال کرده بود، در حالی که بیشتر کمپانی ها در حال پیدا کردن راهی برای از بین بردن این نوار شکاف بودند، مشخص شد که هوآوی نیز در همین دسته قرار دارد.

 طراحی دو رنگه و صفح نمایش بسیار بزرگ

گوشی Huawei P Smart Z را می توان آخرین گوشی هوشمند این کمپانی نام برد که هم جدیدترین پیشنهادات را در بخش بودجه و هم اولین تلاش برای داشتن یک گوشی با یک تمام صفحه بدون هیچ گونه نوار شکاف و بریدگی های دیگر را عرضه می کند.

با هدف قرار دادن مشتریانی که علاقه مند به صفحه های بزرگ در گوشی های هوشمند هستند، گوشی Huawei P Smart Z با داشتن یک صفحه LCD بزرگ 6.6 اینچی که دارای نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 و رزولوشن (Full HD+ (2340x1080P است، پا به میان می گذارد. همانطور که انتظار داشتید، پنل بزرگ با گودی های متحدالشکل جفت شده اند، تنها استثنا قسمت ژایینی گوشی است (به اصطلاح چانه گوشی) که کمی کلفت تر است. همچنین یک دوربین pop-out نیز موجود است، که هوآوی برای اولین بار است که از این قابلیت استفاده می کند.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که روزنه f/2.0 دارد در این ماژول مکانیکی پنهان شده است. این دوربین روی دوربین پشتی که یک سیستم دو دوربینه که به صورت عمودی تراز شده است، می باشد، جفت شده است. حالا که صحبت از دوربین پشتی شد، این سیستم شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی با روزنه f/1.8 که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی اختصاصی جفت شده است، می شود. همچنین یک فلاش LED نیز حاضر می باشد.

 

اولین موبایل هوآوی با دوربین pop-out به صورت رسمی ارائه شد

اولین موبایل هوآوی با دوربین pop-out به صورت رسمی ارائه شد

 

در حالی که موضوع دوربین های پشتی می باشد، باید این را نیز ذکر کنیم که گوشی Huawei P Smart Z دنباله رو راه گوشی Google Pixel در به کار گیری بدنه پشتی دو رنگ می باشد. اما هوآوی به جای استفاده از مواد مختلف، تنها از دو رنگ مختلف که کمی با هم متفاوت هستند، استفاده می کند.

قیمت، مشخصات و مشخصات گوشی Huawei P Smart Z

جدا از مشخصات داخلی این گوشی هوشمند، گوشی Huawei P Smart Z از نسخه بهبود یافته پردازنده Kirin 710 به نام Kirin 710F به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. همچنین در این گوشی از اندروید 9 مدل Pie به همراه ژوشش EMUI 9.0 با یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

گوشی Huawei P Smart Z در حال حاضر می تواند با قیمت 279 دلار در کشور های ایتالیا و اسپانیا خریداری گردد. قابل حدس است که که فروش ها در مناطق دیگر نیز شروع خواهد شد اما جزئیات آن تا به الان تائید نشده است.

مطالب مرتبط