ترفند شبکه های اجتماعی

فعال و غیر فعال سازی مرورگر تلگرام

فعال و غیر فعال سازی مرورگر تلگرام

در تلگرام قابلیتی به نام مرورگر درون برنامه ای اختصاصی (In-App Browser) وجود دارد که امکان فعال و غیر فعال سازی آن وجود دارد. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی فعال و غیر فعال سازی مرورگر داخلی تلگرام و باز کردن لینک ها از طریق آن صحبت کنیم. اگر مایلید که این مطالب را در مورد این کار یاد بگیرید با ما همراه باشید.

مقدمه‌ ی باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخلی تلگرام (In-App Browser)

همانطور که می دانید تلگرام از یک مرورگر داخلی یا درون برنامه ای استفاده کرده است که از طریق آن کاربران ضمن انتخاب یک لینک در تلگرام دیگر از این اپلیکیشن خارج نشده و مرورگر اختصاصی تلگرام در همان فضای تلگرام مقابل چشم تان اجرا و صفحه وب مورد نظر را برای شما بارگذاری می نماید. بسیاری از کاربرای از این روش و قابلیت استفاده های زیادی کرده و در کارهایشان از آن بهره می برند. برخی کاربران نیز از این مرور گر استفاده نکرده و تمایلی به کاربرد آن ندارند و لینک های شان را با مرور گر های دیگر باز می کنند.

پس به دلایل گفته شده در این مقاله به آموزش چگونگی فعال و غیر فعال سازی قابلیت باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخل تلگرام (In-App Browser) می پردازیم.

چگونگی فعال و غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام (In-App Browser)

با توجه به کاربردی بودن این قابلیت و یا غیر قابل استفاده بودن برای برخی دیگر، برای فعال یا غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام باید مراحل زیر را سپری کرد:

  • برنامه تلگرام خود را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کرده تا منوی اصلی تلگرام نمایان گردد.
  • بر روی گزینه Settings بزنید تا منوی تنظیمات تلگرام نمایان شود.
  • گزینه In-App Browser را در بخش Messages جستجو کنید. اگر اسلایدر کنار این گزینه آبی رنگ باشد، مرورگر داخلی تلگرام فعال می باشد. اما اگر این اسلایدر خاکستری است، مرورگر داخل تلگرام غیر فعال است. پس با لمس این اسلایدر می‌توانید حالت مورد نظر خود را ایجاد کنید.

 

فعال و غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام

فعال و غیر فعال سازی مرورگر درون برنامه ای تلگرام

آموزش کامل حذف اکانت تلگرام را مطالعه کنید.

اگر مراحل بالا را انجام بدهید متوجه خواهید شد که به سادگی می توانید به فعال یا غیر فعال سازی قابلیت باز کردن لینک های تلگرام با مرورگر داخلی تلگرام (In-App Browser) بپردازید

حرف آخر

در مقاله در مورد چگونگی فعال و غیر فعال سازی Browser درون برنامه ای تلگرام صحبت کردیم و گفته شد با انجام مراحل بسیار ساده ای می توانید این قابلیت را برای خود فعال یا غیرفعال کنید.

مطالب مرتبط