اخبار فناوری

فروش 2 میلیونی گوشی هوشمند نووا 5 هواوی

گوشی هوشمند نووا 5 هواوی

هواوی در تاریخ 21 ژوئن با سه تلفن از سری های جدید نووا 5 خود رونمایی کرد. همچنین این اولین شروع بکار رسمی چیپ ست جدید Kirin 810 بود که باید در بسیاری از گوشی های میان رده آینده توسط این شرکت به کار برده شود.

تنها پنج هفته پس از این رویداد، هواوی اعلام کرد که در حال حاضر 2 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند نووا 5 را فروخته است. این فروش شامل گوشی های nova 5i، nova 5 و nova 5 Pro است. جدیدترین گوشی با امکانات افزوده و مجهز به چهار دوربین، nova 5i Pro است که در روز جمعه به بازار عرضه شد، و در نقطه عطف فروش قرار گرفته است.

اعلامیه هواوی پس از چهارمین هفته متوالی فروش عالی خود در بازار منتشر شد و فقط شامل فروش تلفن های در بازار چین می شود، گفتنی است تا به الان هیچ دستگاهی از نووا 5 به کشورهای خارجی صادر نشده است.

فروش فوری بعدی گوشی های نووا 5، شامل nova 5i Pro است که در 2 آگوست اتفاق خواهد افتاد. فروش این گوشی ها طبق معمول، در وب سایت های فروش Vmall.com و JD.com در دسترس خواهند بود.

blank

نووا 5 پرو، قطعا ستاره این خانواده است، این گوشی مجهز به صفحه نمایش اولد در رنگ های فانتزی و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. صفحه نمایش به صورت مورب و 6.39 اینچ است و دارای رزولوشن فول اچ دی مثبت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است..

در قسمت پشت این گوشی چهار دوربین وجود دارد، یکی دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین عریض 16 مگاپیکسلی، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی.

این گوشی دارای چیپ ست پرچمدار Kirin 980 با 8 گیگابایت رم است ، در حالی که فلش مموری 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت را پشتیبانی می کند. نووا 5 پرو دارای باتری 4000 میلی آمپر و شارژر سریع شارژ شو 40 واتی است.

مطالب مرتبط