ترفند شبکه های اجتماعی

غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام با Passcode Lock

قفل خودکار تلگرام با Passcode Lock

یکی از ویژگی های امنیتی در تلگرام، قابلیت Passcode Lock می باشد، که امکان قرار دادن رمز عبور برای تلگرام را ایجاد می‌ کند. زمانی که قابلیت Passcode Lock را فعال می‌ کنید، برای قفل شدن خودکار تلگرام بازه زمانی مشخصی، قابل تعیین است. گاهی اوقات بعد از مدتی مایلید این قابلبت را غیرفعال کنید. آیا از امکان غیر فعال کردن این قابلیت آگاهی دارید؟ ما در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با قابلیت رمز عبور پرداخته و مراحل آن را توضیح دهیم.

مقدمه‌ ی غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام با Passcode Lock

در صورتی که قابلیت Passcode Lock تلگرام شما فعال است، مطمئناً متوجه این هستید که تلگرام در بازه‌ های زمانی مشخصی به طور اتوماتیک قفل می گردد. زمانی که این قابلیت را فعال می‌ کنید، بازه زمانی معین و مشخصی برای قفل خودکار تلگرام می توان تعیین کرد. و در مقاله ای دیگر به چگونگی تغییر زمان قفل خودکار تلگرام پرداخته ایم و اگر مایل باشید می توانید برای تغییر بازه زمانی از آن استفاده کنید و در حال حاضر می خواهیم در مورد امکان غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام به واسط قابلیت رمز عبور صحبت کنیم و مطالب زیر را به چگونگی  انجام این کار اختصاص داده ایم. اگر شما تمایل به غیرفعال کردن قفل خودکار تلگرام تان دارید، با ما در خواندن مطالب زیر همراهی کنید.

چگونگی تغییر بازه زمانی قفل خودکار تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام با Passcode Lock

برای اینکه قابلیت قفل شدن اتوماتیک اپلیکیشن تلگرام به واسطه قابلیت Passcode Lock را غیرفعال کنید، باید به صورت زیر مراحل را سپری کنید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • در این قسمت،گزینه Passcode Lock را لمس کنید.
  • در کادر مربوطه، رمز عبور خود را وارد کنید.
  • گزینه Auto-lock را لمس کنید.
  • حال از منوی کشویی ایجاد شده، گزینه Disabled را انتخاب کنید.
  • در نهایت، گزینه Done را انتخاب نمایید.
غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام

غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام

با انجام مراحل بالا به سادگی می توانید، قابلیت رمز عبور خود را غیر فعال نمایید. با این حالت قابلیت Passcode Lock  به طور اتوماتیک رمز عبور با پسورد تلگرام را فعال نمی شود. شما برای فعال کردن رمز یا قفل تلگرام باید هر بار در بخشی که پنجره‌های گفتگوی تلگرام تان وجود دارد، آیکون با نماد “قفل” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

مطالب مرتبط