اخبار فناوری

عینک های “فراتر از واقعیت مجازی” Apple در راه بازار…!

blank

حرف جدید Apple در دنیای عینک های هوشمند -AR

وقتی که حرف از گجت های پوشیدنی باشد ،Apple بیشتر حرف را برای زدن دارد.در گذشته نیز Apple نشان داده که بهترین ها را در گجت های پوشیدنی به مشتریانش عرضه میدارد.گواه این ادعا SmartWatches  (ساعت های هوشمند) اپل است.بسیاری از مردم حاضر نیستند برای یک SmartWatch هزینه بسیاری بپردازند. هرچند اگر این ساعت هوشمند ادعای بسیاری داشته باشد. Apple با تولید ساعت های هوشمند ترکیبی که قیمت پایین تری نسبت به SmartWatch های اورجینال داشتند توانست نظر مردم را عوض کند.اگر خبرهای منتشرشده درباره مخصولات جدید Apple را نگاهی بیندازیم میبینیم که عینک های واقعیت مجازی اپل در راه است. عینک هایی که حسی فراتر از واقعیت را در مخاطبانش به وجود می آورد. نسل جدید عینک های واقعیت مجازی قرار است تعاملی باشند.بر اساس گزارشات Apple Inisders اپل قرار است عینک های واقعیت مجازی چون عینک های google  تولید کند با این تفاوت که این عینک ها تعاملی و یادگیرنده خواهند بود. برای خرید هر کدام از لوازم جانبی گوشی موبایل می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

مدیر عامل اپل  گفته است :ما واقعیت مجازی را دیر زمانی است که آموخته ایم.ما فکر میکنیم که تجربه های بسیاری وجود دارد که می توانیم آن را به مشتریانمان عرضه کنیم و فرصت های بسیاری در بازار است که می توانیم  از این فرصت ها بهره ببریم.طی تماسی تلفنی با تحلیلگری توانا و بر مبنای آنچه در Bloomberg از این تحلیلگر ،منتشر شد؛ اپل مدت مدیدی است که بر روی این محصول جدید خود کار می کند.بر اساس تحلیل ها ، اپل زودتر از سال ۲۰۱۸ محصول جدید خود را روانه بازار نخواهد ساخت.این زمانبندی ارایه شده برای نسل جدید عینک واقعیت مجازی منتسب به اپل ، با نگاهی به استراتژی انگیزش مشتری شرکت اپل است.اپل می خواهد قبل از معرفی و ارایه عینک AR خود به بازار ، مردم را برای حرید و شناخت مخصولش ترغیب و حریص نماید.

طبق آنچه اپل این اواخر درباره محصول جدید خود منتشر ساخته است ، عینک AR  اپل فراتر از هرچه در بازارهای کنونی و در صدر گجت های پوشیدنی قرار دارند ، معرفی کرده است.قیمت عینک های واقعیت مجازی گوگل بسیار گران است و کمتر کسی به دلیل قیمت بالای آن از این محصول استقبال کرده است. شاید اگر اپل بتواند جفتی لایق عینک های واقعیت مجازی گوگل و با قیمتی معقول تر ارایه دهد بازار عینک های مجازی گوگل را برای خود کند.

مطالب مرتبط