اخبار فناوری

عواقب ایمیل ضد ترامپی برای مدیر عامل فروشگاه نرم افزاری GrubHub

blank

کاهش بی سابقه بازدید فروشگاه نرم افزاری  GrubHub   در پی اظهارات ضد ترامپی مدیر عاملش این روزها خبرساز شده است. مدیر عامل چند روز قبل از انتخابات با ارسال ایمیلی برای کارکنان، آنها از رای دادن به ترامپ نهی کرده بود.

در اوایل هفته ای که گذشت و در پی ارسال ایمیلی ضد ترامپ از سوی مدیر ارشد GrubHub   به کارمندانش ، حال این شرکت در طوفانی از آتش قرار گرفته است. انتخابات روز سه شنبه انجام شد و از قضا ترامپ رییس جمهور منتخب مردم آمریکا گردید.حالا مدیر ارشد GrubHub تصمیم گرفته است که به کارمندانش در مورد عدم تاثیر شرکت از اظهارات ضد ترامپی اش اطمینان دهد.این در حالی است که ایمیل مدیر ارشد با لحنی تند نوشته شده بود و تفسیرهای ضد ترامپی بسیاری از آن برداشت گردیده بود.

با انتشار این خبرها ، فروشگاه نرم افزاری GrubHub تحت تاثیر قرار گرفته است و میزان بازدید از این فروشگاه به حد متوسط افول کرده است. این در حالی است که تا پیش از این میزان بازدید از فروشگاه نرم افزاری GrubHub بسیار زیاد و در رتبه بندی ها جز ستاره های App Store  دسته بندی می شده است.

Maloney  ایمیل خود را با این جملات آغاز کرده بود:

اگر با این ایمیل موافق نیستید نظر خود را در ایمیل پاسخ دهید چون در صورت مخالفت جایی در این شرکت نخواهید داشت…

هرچند که Maloney در ایمیل خود اشاره ی مستقیم به رای دهندگان به ترامپ نکرده بود اما با نوشتن عبارت

بیایید برای حق خود در به دست آوردن زندگی بهتر در آمریکا بجنگیم … راه را برای تفسیرکنندگان باز گذاشته بود.

بسیاری از مفسران ارسال این ایمیل  برای کارکنان را اقدامی بی ربط دانسته بودند و آن را ناشی  از مواضع ضد ترامپی مدیر عامل شرکت تفسیر کردند. در نتیجه این اقدام مدیر عامل GrubHub هشتک     #boycottgrubhub از تبلیغات این فروشگاه نرم افزاری برداشته شده و حالا مدیر و کارکنان GrubHub باید منتظر عواقب بعدی این ایمیل باشند.

در صورتی که گوشی شما نیاز به تعمیرات موبایل پیدا کرد حتما می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرد و مشکل گوشی خود را در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان کوک موبایل برطرف کنید.

مطالب مرتبط