اخبار فناوری

عرضه LG V20 با علامت تجاری در اروپا

blank

ال جی با ارایه ی گوشی های هوشمند سری V خود به بازار،کمی  از حالت نرمال بازار خود  خارج شد.پارسال ال جی گوشی V10  خود را ابتدا در کره ی جنوبی و سپس در آمریکا عرضه داشت.این گوشی به صورت محدود و فقط در سه ایالت از آمریکا عرضه گردید. هیچ کدام از کشورهای دیگر LG V10  را امتحان نکردند.هنگام معرفی و رونمایی از این گوشی به نظر می رسید که LG V10 بتواند بازار بزرگی از جهان را برا ی خود کند. اما این اتفاق نیفتاد.

حالا نوبت LG v20 شده بود. این گوشی موبایل در شهریور ماه سال جاری معرفی و در اواخر مهرماه به بازار موبایل عرضه شد.بار دیگر اتفاقی چون آنچه برای LG v10  رخ داده بود برای V20 نیز تکرار شد. گوشی  در  هیچ کدام از بازارهای اروپا عرضه نشد. حالا با گذشت دو ماه از این رخداد، خبرهای عجیب تری هم به گوش می رسد.ال جی عرضه گوشی V20 در اروپا را با نشان تجاری همراه کرد. این بدان معناست که ساکنین اروپا به راحتی نمی توانند گوشی جدید ال جی را تهیه و استفاده کنند.

در مورد جدیدترین محصول شرکت ال جی LG V20 S ، تا کنون خبری به بیرون درز نکرده است.فکر کردن به این نشان تجاری کار را کمی پیچیده تر از معمول می کند. ال جی قبلا همین کار را درباره گوشی LG V34 در بازار ژاپن انجام داد و LG V34 در ژاپن به فروش نرسید. گوشی که از LG V20 کوچکتر و ضد آب بود.خوب پس در مورد میزان فروش LG V20 در اروپا نیز می توان رای مشابه داد. هر چند که ، ایجاد نشان تجاری برای یک محصول خاص، روشی مرسوم در بازار است ، اما روشی مناسبی برای محصول تازه وارد نیست. مدیران تصمیم گیرنده در ال جی باید به این مساله بیندیشند.    LG V20 S نیز به نظر نمی رسد محصولی مشابه با سری V گوشی های ال جی باشد ،هر چند که از نظر نام گذاری با گوشی های سری V مشابهت دارد.در هر صورت ممکن است ال جی با نظر به تجربیات قبلی ، بتواند مشتریان LG V20  در اروپا را برای رسیدن به گوشی مورد علاقه شان یاری دهد.

مطالب مرتبط