اخبار فناوری

شارژ بی سیم  ۳-Coil در گلکسی S8

blank

سامسونگ برای گوشی جدید خود از شارژ سریع ۳-Coil  استفاده خواهد کرد.

در دنیای گوشی های هوشمند امروزه صحبت از سایز و مدل و رنگ و طرح ساخت گوشی است . تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار نیاز به کابلی دارند تا با استفاه از آن شارژ شوند.

صرف نظر از اینکه با چه چیزی شارژ می شوند کابل یو اس بی قدیمی و یا یک یو اس بی تایپ C به هر حال باید شارژ شوند . این عملیات شارژ حتما باید توسط کابل صورت بگیرد.کابلی که به منبع پاور متصل شده باشد.

در چند سال اخیر شارژ بی سیم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت گوگل برای اولین بار از این تکنولوژی در گوشی موبایل Nexus 4  , Nexus 5  و نیز در تبلت Nexus 7  که محصول سال ۲۰۱۳ بود استفاده کرد.

 سامسونگ نیز با نگاه به گوگل، گوشی های هوشمند galaxy  S6 , galaxy S6 edge   را با شارژ بی سیم به بازار ارایه کرد.سامسونگ همچنین سری galaxy S7  را با این فناوری به بازار عرضه داشت.

شارژ بی سیم در galaxy s7 , galaxy s7 edge  سامسونگ بسیار راحت تر انجام گرفت. سامسونگ برای شارز بی سیم در این گوشی ها از تمام استانداردهای موجود استفاه کرده است.این استانداردها همچنین شامل شارژ سریع بی سیم نیز می باشد.

شایعات در مورد نحوه ی شارژ گوشی جدید سامسونگ یعنی galaxy S8  نیز جریان دارد. مطابق با شنیده ها ، galaxy S8   دارای یک شارژر بی سیم ۳-Coil  می باشد.استفاده از این تکنولوژی برای جمایت از شارژ های سریعتر از ۱۵ W است.حد شارژی که تا به امروز galaxy s7  آن را ارایه کرده است.با وجود کویل های بیشتری در خود گوشی امکان استفاده از بیش از سه کویل برای سریعتر شدن فرآیند شارژ وجود دارد.این بدان معناست که تنها نمی بایست به جایگاه های شارژ بر روی شارژر بسنده کرد . می توان از مزیت شارژ سریعتر در این مدل از گوشی بهره برد.

با توجه به مشکل باطری گوشی در galaxy note 7  و مخدوش شدن چهره سامسونگ ، مدیران ارشد سامسونگ را بر آن داشته است که با انجام آزمایش های بسیار قبل از ارایه این مدل از گوشی از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل نمایند.بر اساس گزارش ژورنال wall Street ، ماموریت جدی سامسونگ در حال حاضر همین است. این مساله حتی اگر با هزینه زمان و با تاخیر انجام شود هم ارزش امتحانش را خواهد داشت.

مطالب مرتبط