اخبار فناوری

ویژگی های گوشی های جدید موتورولا چیست؟

ویژگی های گوشی Moto G7 که توسط موتورولا عرضه می شود

ممکن است موتورولا در آینده ای نزدیک یک گوشی مقرون به صرفه ای دیگر به بازار عرضه کند.

به نظر می رسد که امسال کمپانی موتورولا سرمایه گذاری سنگینی در بخش گوشی های مقرون به صرفه کرده است، همچنین با انتشار گوشی Moto G7 به بازار، شایعاتی به راه افتاده است مبنی بر این که این کمپانی قصد دارد با استفاده از سیستم هایی با طراحی ارزان تر به تولید و انتشار گوشی های مقرون به صرفه بپردازد.

به نظر می رسد موتورولا، به تازگی قصد به انتشارگوشی ای گرفته که نام آن Moto E6 plus است. این گوشی  همان Moto E6 می باشد اما ورژنی قدرتمند تر در طراحی نرم افزاری و دارای برخی تفاوت های سخت افزاری. همچنین باید گفت که این گوشی در لیست گوشی های هوشمند با پردازنده Helio P22 هشت هسته ای  MediaTek و 2 گیگابایت رم است که با هم به 820 امتیاز در تست تک هسته ای و مجموع 3637 امتیاز در جایگزین چند هسته ای رسیده است.

ویژگی های گوشی Moto G7 که توسط موتورولا عرضه می شود

ویژگی های گوشی Moto E6 plus موتورولا

 به نظر می رسد که تراشه ی Media Tek انتخاب شده است تا با تراشه ی Qualcomm’s Snapdragon 450,  به مقایسه گذاشته شود که باید اشاره نمود این تراشه همانی است که سال گذشته در گوشی Moto G6 به کار برده شد، که البته انتظار می رود موتورولا قصد دارد از تراشه snapdragon 430 در گوشی های جدیدش مثل مدل های جدید Moto G6 استفاده کند که کمی از لحاظ قدرت ضعیف تر از نمونه ی 450 است و همچنین در قیمت تمام شده ی محصول تفاوت ایجاد می کند و روند تولید را ارزان تر می نماید.

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

چندان تعجب برانگیز نیست که امروز لیست نرم افزارهای به کار رفته در مدل جدید گوشی موتورولا Moto E6 منتشر شد و در آن شاهد به کار رفتن اندروید 9 pie هستیم و همچنین انتظار می رود که این گوشی نیز همانند بقیه ی گوشی های مقرون به صرفه ی موتورولا بر روی نرم افزار های near-vanilla و ایجاد کمی تغییرات در طیف وسیعی از نرم افزار های مرتبط با گوشی های موتورولا تمرکز دارد، که به همین نحو به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط