اخبار فناوری

 ظهور دوباره ی (Samsung Galaxy J7 (2017

ظهور دوباره ی (Samsung Galaxy J7 (2017

در بین انواع گوشی هایی که هر روزه به بازار وارد می شوند، گوشی موبایل جدیدی با نام (Samsung Galaxy J7 (2017 با نام های متفاوتی چون Galaxy Sky Pro و نیز با مشخصات فنی متنوع به بازار ارائه خواهد شد.

(Samsung Galaxy J7 (2017 در ماه فوریه امسال با شماره فنی SM-J727A به بازار معرفی شد. حالا این گوشی با شماره فنی جدیدی به GFXBench بازگشته است. شماره فنی جدید این گوشی SM-J730 است.  تنها تغییری که روی (Samsung Galaxy J7 (2017 اتفاق افتاده است، مربوط به شماره فنی گوشی نیست. گوشی از نظر مشخصات فنی نیز تغییراتی پیدا کرده است.  طبق لیست قبلی GFXBench گوشی ، Samsung Galaxy J7  دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ بوده است.  چیپ ست به کار رفته در این گوشی نیز هشت هسته ای با پردازنده ی ۱٫۵ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی گوشی  Mali-T830  بوده است. رم گوشی ۳ گیگابایتی و گوشی با حافظه ی داخلی ۱۶ گیگاباتی معرفی شد.  از طرفی قرار شد هر دو دوربین گوشی (چه دوربین پشت و چه دوربین سلفی) ۱۲ مگاپیکسلی باشند و روی گوشی سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا نصب شده باشد.

قرار است که (Samsung Galaxy J7 (2017 با شماره فنی SM-J727A  در آمریکا ارائه شود. این گوشی در آمریکا و توسط کریر وریزون (ارائه دهنده ی شبکه موبایلی در آمریکا) با نام Galaxy J7 V شناخته خواهد شد. کریر دیگر با نام Tracefone  همین گوشی موبایل سامسونگ را با نام Galaxy J7 Sky Pro به مشتریان خود معرفی خواهد کرد. به نظر (Samsung Galaxy J7 (2017 قرار است در هر جا نامی متفاوت اختیار کند.

مدل امریکایی این گوشی که توسط وریزون ارائه خواهد شد دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ یعنی همان کیفیت FHD خواهد بود.چیپ ست به کار رفته در این گوشی نیز اسنپ دراگون ۶۲۵ و پردازنده ی گوشی هشت هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته روی این مدل از (Samsung Galaxy J7 (2017 نیز آندرنو ۵۰۶ است. رم به کار رفته در (Samsung Galaxy J7 (2017  نیز ۲  گیگابایتی و حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای آن ۱۶ گیگابایت خواهد  بود. دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی با اختلاف زیادی برابر با ۵ مگاپیکسل خواهد بود.  روی گوشی نیز سیستم عامل اندروید ۶ نصب خواهد شد. در مورد مدل هایی از این گوشی که در بقیه نقاط جهان ارائه خواهد شد، هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید منتظر خبرها ماند.

مطالب مرتبط