اخبار فناوری

شیائومی Mi MAX دست به کار شد….!

blank

بی شک تا کنون در باره شیائومی Mi MAX بسیار شنیده اید…

گوشی جدید شرکت شیائومی که ادعا می کند طراحی آن به گونه است که  موبایل را بسیار به طراحی گوشی های بدون قاب نزدیک کرده است .گوشی که انتظار می رود بسیاری از کاربران بازار موبایل را مبهوت خود سازد. گفته می شود، شیائومی Mi MAX ویژگی های شگفت آوری خواهد داشت.

یکی از این ویژگی ها قطعا صفحه نمایش عالی آن خواهد بود. تراکم تصویر در شیائومی Mi MAX مشابه چیزی نیست که در تمام گوشی های  پیشرو موجود در بازار موبایل دیده می شود ،تراکم پیکسل در هر اینچ از صفحه نمایش ۲۰۴۰*۱۰۸۰ است و این یعنی نرخ ۳۶۰٫٫٫٫

این تراکم  تصویر ازتراکمی که بیشتر گوشی های اندروید کنونی دارند، کمتر است . تراکم تصویر در سایر گوشی های پیشرو بازار موبایل در  حدود ۵۵۰ پیکسل در هر اینچ است. از آنجا که سایز صفحه نمایش شیائومی Mi MAX ۶٫۴ اینچ است این تراکم از تصویر به نظر خیلی هم بالا نیست.

پس می توان گفت ادعای  شگفتی که شیائومی درباره صفحه نمایش گوشی دارد به طراحی بدون قاب آن باز می گردد. شاید هم این شگفتی مربوط به قرار گرفتن تمام الکترونیک در پشت گوشی است.Xiaomi تلاش کرده ، تمام این اجزای الکترونیکی را در زیر گوشی جمع آورد . البته شایومی قبلا یک بار دیگر این کار را در سال ۲۰۱۴ در مورد گوشی Aquos انجام داده بود.پس Mi MAX قرار است دوباره همین طراحی را در گوشی ۶٫۴  اینچی خود تکرار کند.

طراحی مشخصات گوشی در شیائومی Mi MAX به گونه ای مطرح شده است که این گوشی را در رده های بالای گوشی در سال ۲۰۱۶ قرار می دهد.تمام مشخصات گوشی طوری است که با قرار گرفتن شیائومی Mi MAX در بالاترین رده های گوشی هوشمند در سال آینده همخوانی دارد.گوشی با پردازنده Snapdragon 821 ، RAM  ۴ گیگابایتی و یا شش گیگابایتی ،حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و یا ۲۵۶ گیگابایتی …قیمت گوشی با  RAM 4GB  حدود ۵۱۶ دلار و با RAM  ۶ گیگابایتی حدود ۵۱۶ دلار است.

امیدواریم بتوانید یکی از بهترین گوشی های موبایل شیائومی بازار را انتخاب و تهیه نمایید، اگر بعد از مدتی برای گوشی خودتان یا یکی از دوستانتان مشکلی پیش آمد، در آن لحظه اصلا نگران نباشید، چون تیم کوک موبایل با شماره تماس 02167319 دارای متخصصان بسیار حرفه ای در زمینه ی تعمیرات تخصصی موبایل است و شما می توانید بدون هیچ استرسی، گوشی هوشمند خود را به آنها بسپارید تا با نازلترین قیمت و با کیفیت ترین قطعات موبایل، گوشی را در اسرع وقت تعمیر نمایند و تقدیم شما کنند.

مطالب مرتبط