اخبار فناوری

۲۰۱۷ سال Huawei است…!

blank

کارشناسان معتقدند که سال ۲۰۱۷ سال Huawei خواهد بود و تمام  رقبای Huawei در بازار موبایل باید حواسشان را جمع کنند.

بازار موبایل به سرعت محصولات جدید را می پذیرد و محصولات به سرعت دل صاحبانشان را می زنند.این روند در بازار موبایل چین، آمریکا، اتحادیه اروپا  بیشتر به چشم می خورد.

سامسونگ همواره به عنوان پیشگام ترین کمپانی در بازار موبایل شناخته می شود اما با این اوضاع پیش آمده ،رقبایش این امکان را دارند که با کمی درایت بازار موبایل را قبضه خویش سازند. کارشناسان معتقدند سال ۲۰۱۷ سال بسیار دشواری برای سامسونگ است و سال بعد حتما سال Huawei خواهد بود.

تا دو سال قبل Huawei زیاد شناخته شده نبود اما در سالی که گذشت همه چیز تغییر کرد .Huawei چند سال است که جای خود را در بازار آمریکا پیدا کرده است.Huaweiدر بازار موبایل آمریکا به عنوان یک شرکت گوشی موبایل فروشی نسبتا ارزان و از طریق T-Mobile  گوشی های هوشمند خود را روانه بازار می کند.

Huawei قدر این عافیت را به خوبی دانسته و توانسته است در سال های اخیر گوشی های بسیار زیبا و کارآمدی را به بازار موبایل عرضه دارد.اوایل هیچ کس فکر نمی کرد که Huawei بتواند چنین جایگاهی را در بازار موبایل آمریکا به دست آورد ،اما همچنان که زمان گذشت همه چیز تغییر کرد .

Huawei در سال گذشته با همکاری شرکت گوگل توانست گوشی Nexus 6p را تولید و روانه بازار سازد.خط تولید نکسوس گوگل اگر چه هیچگاه مانند سامسونگ های گلکسی سری S بازار را مبهوت خود نساخت ، اما میان عموم مردم بسیار به چشم آمد و مورد توجه بسیار واقع گردید.

حال نوبت Huawei شده بود تا با اقدامی زیرکانه به میان آید و از نام خوش نکسوس به نفع خود و شناخت بازارش در آمریکا استفاده کند. بازاری که مشتری را به ایستادن و توجه به محصولات هوآوی وا می داشت. حال نوبت رقبای هوآوی بود تا اقدامی مشابه انجام دهند.Nexus 6P  تنها محصول هوآوی نبود که نقش عظیمی در شناخت Huawei در بازرهای موبایل آمریکا بازی کرد.حالا می بینیم که گوشی Nexus 6P هوآوی جایگزین محصول پر طمطراق Google Pixel XL  شده است.گوشی که با صفحه نمایش بزرگ خود به بازار عرضه شده بود.

حالا هوآوی در صدد است گوشی جدید خود Mate 9  را به بازار معرفی کند. اتفاقی که امروز صبح قرار است بیفتد.Mate 9 قرار نیست به همین زودی ها به بازار آمریکا معرفی گردد.اما باز هوآوی یک برند جهانی است  و رده ی سوم بازار جهانی گوشی را پس از سامسونگ با ۲۲٫۸ % سهم بازار جهانی و اپل با ۱۱٫۷  درصد سهم جهانی داراست.

گاهی برای شما پیش می آید که برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل تان سرعت قبلی را ندارد، یا گوشی به بلوتوث وصل نمی شود و یا هزاران مشکل دیگر ممکن است برای گوشی موبایل شما رخ دهد، در این مواقع می توانید با کارشناسان کوک موبایل با شماره ی 02167319 تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آنها در زمینه تعمیرات موبایل آیفون یا گوشی های دیگر استفاده نمایید.

مطالب مرتبط