اخبار فناوری

شایعه در راه بودن (۲۰۱۷)Samsung Galaxy A9

شایعه در راه بودن (۲۰۱۷)Samsung Galaxy A9

 اخبار

از چین شایعاتی مبنی بر در راه بودن گوشی سامسونگ Galaxy A9 شنیده میشود که آماده ورود به بازار است. این گوشی در ادامه گوشی Galaxy A9 است که در سال ۲۰۱۶ به بازار آمد.
از جمله مشخصات این گوشی صفحه‌ نمایش سوپر امولد ۶ اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۵۲ که پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز، پردازش‌گر گرافیکیAdreno 510 ، دارای ۳گیگابایت RAM، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت از ویژگی‌های مدل سال گذشته بودند. علاوه بر این گوشی Samsung Galaxy A9 یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۶٫۰ دارد.
اما در مدل جدید گوشی Samsung Galaxy A9 چه تغییراتی وجود دارد؟ احتمالا این تغییرات شامل استفاده از یک تراشه جدید، ۴ گیگابایت RAM و احتمالا افزایش ظرفیت حافظه داخلی خواهد بود. همیچنین احتمال میرود دوربین جلو و پشت آن به ترتیب ۵ و ۱۲ مگاپیکسل باشد.اگرچه اخبار و تایید رسمی‌ای در دست نداریم که این تغییرات دقیقا به چه شکل و به چه میزان خواهند بود.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت گوشی های موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مطالب مرتبط