اخبار فناوری

شایعات Weibo در مورد مشخصات گلکسی S8

مشخصات گلکسی S8

شایعات شنیده شده در مورد مشخصات گلکسی S8 در Weibo

بعد از نوت ۷ و مسائل به وجود آمده پیرامون آن، بازار شایعات مربوط به گلکسی S8  در این روزها داغ است. پیش از این شنیده‌ بودیم که نمایشگر این گوشی قرار است ۴K و سازگار با فناوری واقعیت مجازی باشد. حالا هم خبر رسیده که احتمالا گوشی پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ کار می‌کند که کارت گرافیک جدید ARM Mali-G71 را در خود جای داده و می‌تواند از واقعیت مجازی پشتیبانی کند.
به جز این‌ها در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo درباره‌ی مشخصات فنی گلکسی S8 اطلاعاتی درز کرده که نمایشگر ۴K یکی از آن‌هاست. گفته شده این نمایشگر ۵.۲ اینچی است. به همین ترتیب انتظار می‌رود ظرفیت حافظه‌ داخلی گوشی حداقل ۶۴ گیگابایت باشد. طبق گفته این شبکه این گوشی دارای رم ۶ گیگابایتی است. یکی از عجیب‌ترین مشخصه هایی که درباره‌ی گلکسی S8 گفته میشود، دوربین ۳۰ مگاپیکسلی آن است که به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است. درباره‌ی دوربین جلو به یک دوربین ۹ مگاپیکسلی اشاره شده است.
همچنان که درباره‌ی سایر مشخصات به اعداد و ارقام بزرگ اشاره شده درمورد باتری موبایل هم این رقم بزرگ است و شایعات از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری می‌گویند. گلکسی S8 همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت و فناوری شارژ بدون سیم است. در این میان به یک پروژکتور داخلی هم برای این گوشی اشاره شده که نمیدانیم چه کاربردی داشته و چند درصد از کاربران به آن نیاز خواهند داشت.
در کنار همه‌ی این شایعات برخی منابع می‌گویند به‌خاطر ماجراهای نوت ۷، سامسونگ قصد دارد که گلکسی S8 را زودتر از موعد مقرر عرضه کند. بدر هر صورت جهت تایید صحت این اطلاعات باید منتظر بود.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت گوشی های موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مطالب مرتبط