اخبار فناوری

سلفی Microsoft رایگان در گوگل پلی

blank

نسخه اندروید ,نرم افزار محبوب Microsoft Selfie که یک سال قبل نسخه ی iOS آن در اختیار عموم قرار گرفته بود ، در Google Play Store قرار گرفت…!

دسامبر گذشته، اپلیکیشن  Microsoft Selfie در App Store ارایه شد.نرم افزاری کاربردی که تا یک سال تنها کاربران iOS قادر به استفاده از آن بودند. درست مانند اپلیکیشن سلفی لومیا ،که بر روی ویندوز اجرا می گردید. هر دو برنامه از الگوریتم هایی استفاده می کنند که سن و جنس کاربر را تشخیص می دهند . این قابلیت به گرفتن سلفی های بهتر کمک شایانی می کند. بسیاری از کاربران اندروید که امکان استفاده از این اپلیکیشن جذاب و کاربردی را نداشتند برای بیشتر از یازده ماه است که منتظر ارایه نسخه اندرویدی این نرم افزار در Google Play Store بوده اند. حال  آرزوی کاربران اندرویدی  برای کار با چنین نرم افزار قوی به واقعیت مبدل گشته است. گوگل پلی دو روز است که نسخه ی اندرویدی Microsoft Selfie را بر روی فروشگاه خود قرار داده است. کاربران که از گوشی اندروید استفاده می کنند، حال می توانند سلفی های خود را با استفاده از Microsoft Selfie بهبود دهند.

درست مانند Microsoft، سلفی Microsoft میتواند سلفی های در حد متوسط گرفته شده را تدوین و ویرایش نماید. این نرم افزار ،سپس آنها را با الگوریتم های خاص خود بهبود و یا افزایش می دهد. تغییرات بر روی سلفی ها به گونه ای است که سلفی ها را طبیعیتر و زیباتر جلوه دهد. این برنامه کاربردی دارای دوازده فیلتر مختلف است. کاربران می توانند این فیلتر ها را بر روی سلفی هایشان اعمال کنند و تغییرات زیادی را بر روی آنها شاهد باشند.این فیلترها عمدتا از الگوریتم های بهبود عکس استفاده می کنند.

 اپلیکیشن Microsoft Selfie به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.

برای دیدن آنچه Microsoft Selfie انجام میدهد می توانیید عکس عنوان خبر را مشاهده نمایید.در این عکس ،سلفی گرفته شده توسط کاربر، قبل و بعد از دستکاری با نرم افزار نشان داده شده است.

مطالب مرتبط