اخبار فناوری

درخشان ترین گوشی تازه وارد در هفته ای که گذشت…!

blank

هفته ای که گذشت ،میهمانی موبایل های تازه وارد بود.بسیاری از موبایل های پیشروی شرکت های موبایل سازی مطرح جهان ،گوشی های جدید خود را در این هفته معرفی کردند. به نظر شما بهترین گوشی که در این هفته معرفی گردید و با اقبال بسیاری مواجه شد کدام بود؟

هفته ای که گذشت، هفته ی طلایی برای شرکت هوآوی بود.گوشی Mate 9 هوآوی سر و صدای زیادی به پا کرد . هم هوآوی Mate 9 و هم طراحی پورشه Mate 9 هر دو بازار را مبهوت خود ساختند.هوآوی جدیدا تمام نگاه خود را به تعامل منعطف ساخته است.همکاری با Leica صحه ای بر این مدعا است.طراحی پورشه برای Mate 9 بیشتر شبیه به یک شگفتی می نمود.هرچند که تا قبل از رونمایی گوشی در مورد خمیدگی دوگانه  این موبایل پیشرو صحبت به میان آمده بود.

شگفتی های دیگر Mate 9 چیپ ست Kirin 960  و دوربین دوگانه در پشت موبایل بود. در مورد گوشی Mate 9 ،  ۲۰MP monochrome 12MP و MP موبایل دوگانه در پشت موبایل بود.چند که تا قبل از رونمایی موبایل در مورد خمیدگی دوگانه  این گوشی پیشرو صحبت به میان آمده بود.

باطری با قابلیت تغییر سایز و صفحه نمایش بزرگ نیز از دیگر مشخصات خوب Mate 9 است.هوآوی در طراحی این موبایل از طراحی های Mate  های قدیمی و ترکیب این طراحی ها با برخی از ویژگی های P9 برای رسیدن به بهترین طراحی بهره برده است.

در میان موبایل های رو نمایی شده در هفته ای که گذشت ،موبایل Samsung W2017 در کمترین میزان توجه قرار گرفت.چرا که این موبایل تنها در چین عرضه گردید.قیمت این گوشی حدود ۳۰۰۰ دلار اعلام گردید که از نظر خیلی از مردم بسیار بسیار گران است و ارزش تقریبی  قیمت به ارزش موبایل بسیار بالا است.

چهار تا از گوشی های تازه وارد Xiaomi  در پایین ترین جایگاه باری قیمت گوشی موبایل های تازه وارد قرار گرفتند. Redmi 4A،Redmi 4 Standard و Redmi 4 Prime با قیمت ۷۴ $ در چین عرضه گردیدند.

Meizu  در این هفته Pro 6s را رونمایی کرد که با دوربینی جدید و باطری بزرگترعرضه گردید . گوشی M 5 ب نسبت M 3 موفقیت بیشتری را کسب کرد.موبایل M 4 در چین نتوانست به موفقیت چشم گیری دست یابد.

مطالب مرتبط