اخبار فناوری

نوکیا D1C Surface در راه است!

blank

گوشی Surface با Snapdragon 430 SoC و رم ۳ گیگابایتی و اندروید ۷ در راه بازار موبایل جهانی…نوکیا با ارایه  گوشی Surface جدید به بازار موبایل در صدد احیای وجهه ی شرکت در تولید گوشی های هوشمند است…

یعنی می توان نقش پر رنگ نوکیا در جنگ موبایل های پیشرو در سال ۲۰۱۷ را بار دیگر شاهد بود؟ تنها یک جمله ازمایکروسافت نوکیا را از تولید هر نوع گوشی موبایل جدید تا همین فصل بازداشت. تا امروز صحبت های زیادی در باره ارایه ی گوشی جدید نوکیا به بازار در سال ۲۰۱۷شده است. در رابطه با همین صحبت ها نام گوشی جدید نوکیا D1C به میان می آید .این مدل از نوکیا تا کنون دو بار از طریق AnTuTu و  Geekbench و هر دوبار با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ رو نمایی گردید.

 نمایش های امروز در Weico  حاکی از پرده برداری از گوشی جدید نوکیا Surface D1C بود.از عکس های منتشره می توان دریافت که گوشی جدید نوکیا در سه رنگ سفید، سیاه و مشکی موجود خواهد بود.این گوشی دارای سنسور فینگر پرینت هم خواهد بود.تا کنون هیچ کدام از گوشی های قبلی نوکیا فینگر پرینت نداشته اند.

اطلاعاتی که  Weibo  درباره خصوصیات گوشی جدید نوکیا منتشر کرده است نشان می دهد که صفحه نمایش نوکیا D1C دارای رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920  است.چیپ ست ۴۳۰ اسنپ دراگون، گوشی را با پردازنده ی هست هسته ای  و گرافیک Adreno 505 GPU  ساپورت می کند.گوشی دارای ۳ GB  رم و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. دوربین پشت گوشی نوکیا D1C 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو (سلفی) دارای وضوح تصویر ۸ مگاپیکسل است.

قطعا این گوشی همان گوشی آرمانی نوکیا که همگان را مبهوت شگفتی های تکنولوژیکی خود سازد نیست .گوشی که بسیاری از مردم برای داشتنش سر و دست بشکنند. اما همین که نوکیا با این گوشی بتواند دوباره حرفی برای گفتن داشته باشد خوب است.مهم ترین درس برای شرکت های موبایل سازی چون نوکیا این است که قبل از دویدن سریع راه رفتن را بیاموزند.

همیشه خرابی گوشی موبایل یکی از دغدغه هایی است که برای همه ی ما حداقل یک بار پیش آمده است. از خاموش شدن ناگهانی گوشی‌ و روشن نشدن گوشی، یا از همه بدتر شکتن تاچ و ال سی آن. حال فکر کنید در این شرایط گوشی خود را به شخصی که مهارت خوبی در این امر ندارد بسپارید، آن موقع است که از چاله به چاه می افتید و می تواند به یک تجربه‌ ی تلخ تبدیل شود. پس اگر خدای ناکرده ال سی دی گوشی تان شکسته می توانید تعمیر و ترمیم ال سی دی شکسته خود را به تیم کوک موبایل بسپارید و با خیالی آسوده آن را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط