اخبار فناوری

سامسونگ تاریخ عرضه ی جدید Galaxy Fold را هر روز تغییر می دهد

blank

سامسونگ با بیانیه ی رسمی ای اعلام کرد که “برای ارزیابی کامل بازخورد ها و اجرای آزمایش های بیش تر داخلی، تصمیم گرفته ایم که عرضه ی Galaxy Fold را به تعویق بیاندازیم”.

این شرکت دلایل زیادی را برای انجام آن ذکر می کند، ولی اصلا اشاره ای به آن نکرد که بعضی از YouTuber ها و influencer ها که Galaxy Fold را دریافت کرده بودند، لایه ی polyimide از صفحه ی نمایش را که به عنوان یک پوشش شیشه ای در گوشی های قابل انعطاف عمل می کند را برداشته اند. این بیانیه مستقیما به موضوعاتی اشاره کرد که به ظاهر ناشی از نقص طراحیِ پیش بینی نشده بودند، مانند “نمونه ای که مواد موجود در دستگاه بر عملکرد صفحه ی نمایش تأثیر می گذاشت”. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفت تا واحد هایی را که برای پیش نمایش ارسال شده بود را جمع آوری کند، لایه ی بالایی را تنظیم مجدد کند تا هیچکس احساس تمایل به کندن آن را نداشته باشد، و اخطاری قرار بدهد با این مضمون که “پوشش صفحه ی نمایش گوشی های تاشو با هر چیزی که کاربران تا به حال دیده اند متفاوت است”.

نه فقط این، بلکه سامسونگ ایمیلی را که شما در این مطلب دیدید را برای متقاضیان اولیه ای که Galaxy Fold را پیش خرید کرده اند، فرستاده است. در آن، سامسونگ توضیح می دهد که “اولین واحد های تولید” که فرستاده بود، نیاز به بررسی بیش تر برای از بین بردن برخی مشکلات دارند، اما زمان عرضه ی آن را از “هفته های آینده” به “در دو هفته ی آینده” تغییر می دهد.

در حالی که برخی امیدوار هستند که درست کردن مشکلات اولیه نسبتا آسان باشد و این Galaxy Fold منحصر به فرد ممکن است ماه دیگر فرستاده شود، با این حال، عرضه در ماه می، فاصله ی بین آن با عرضه ی یکی دیگر از پیشگامان گوشی های تاشو، Huawei Mate X را از بین می برد. مگر این که این گوشی هم برخی مشکلات پیش بینی نشده را در هنگام عرضه ی خود نشان دهد.در صورت تمایل می توانید در مقاله زیر به مقایسه ای که بین این دو انجام دادیم توجه نمایید تلفن های همراه با قابلیت تا شدن _جنگ بین Mate X و Galaxy Fold

مطالب مرتبط