اخبار فناوری

سامسونگ به زودی فروش گلکسی نوت ۷ را از سر میگیرد

blank

سامسونگ به زودی فروش گلکسی نوت ۷ را از سر میگیرد…

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید در حالی که تنها دو روز از عرضه مجدد فبلت گلکسی نوت ۷ به بازار کره جنوبی می گذرد، طبق آخرین گزارشات، بیش از ۳۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفته که خبر بسیار خوبی برای کره ای ها محسوب می گردد.همین اخبار خوشایند ظاهرا باعث شده که سامسونگ هرگونه درنگ و تاخیر را در این رابطه کنار گذاشته و فروش جهانی جدیدترین پرچمدار خود را از سر بگیرد.
طبق آخرین گزارش ها، این شرکت امروز خبر داده گلکسی نوت ۷ طی هفته های آتی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. با این همه هنوز مشخص نیست که آیا گزارش ها درمورد گرم شدن بیش از اندازه و آتش گرفتن این فبلت تمام شده یا هنوز هم موارد مشابه در بخش های مختلف دنیا اتفاق می افتد.
مشکل به وجود آمده برای این موبایل و به دنبال آن فراخوانی جهانی سامسونگ برای جمع آوری دستگاه از سطح بازار، صدمه ای جبران ناپذیر را به اعتبار و وضعیت مالی شرکت یاد شده وارد آورد اما آنطور که گزارش های متعدد نشان می دهد ظاهرا این بداقبالی نتوانسته کره ای ها را از دستیابی به اهدافشان که همانا جذب هرچه بیشتر مشتری برای نوت ۷ است منصرف نماید.
گفتنی است این کمپانی برای جلب اطمینان علاقمندان به خرید فبلت یاد شده مدعی شده که اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده تا کاربرانش را از بابت سلامت و امنیت نسخه های تعویضی نوت ۷ مطمئن سازد.
برای نمونه ظاهرا آیکون مربوط به باتری دستگاه در نوار وضعیت، صفحه نمایشگر همیشه روشن و تصویری که در زمان خاموش شدن موبایل به نمایش در می آیند همگی در مدل سالم این موبایل با رنگ سبز نمایش داده می شوند. سامسونگ همچنین برای آنکه کاربرانش مطمئن شوند گوشی موبایل دریافتی شان کاملا سالم و بی نقص است وبسایتی را برای چک کردن این موبایل راه اندازی کرده است.
گفتنی است که چندی قبل گزارشی مبنی بر انفجار یک دستگاه نوت ۷ تعویضی در چین منتشر گردید که بلافاصله بعد از آن سامسونگ اعلام کرد موضوع را بررسی خواهد کرد و اکنون مشخص شده کره ای ها قصد فروش جهانی نوت ۷ را در اسرع وقت دارند.حال این سوال مطرح می شود که: آیا نوت ۷ محبوبیت سابقش را باز خواهد یافت؟

همچنین می توانید برای دریافت هر گونه مشاوره ی رایگان در زمینه قیمت روز گوشی موبایل با شماره 02167319 با مجموعه کوک موبایل تماس بگیریید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

مطالب مرتبط