اخبار فناوری

ساعت هوشمند و نجات یک زندگی

ساعت هوشمند و نجات یک زندگی

ساعت هوشمند زندگی یک زن را نجات داد.

بهترین ساعت هوشمند جهان از نظر فروش در بازار، دوباره جان یک انسان را نجات داد. این در حالی است که این دستگاه الکترونیکی در حال ارائه ی ویژگی های مختلفی به کاربر مورد نظر بوده است و این که این اقدام کمک کننده، بدون لمس کردن بر روی هیچ یک از گزینه های امداد و نجات بر روی ساعت هوشمند انجام گرفته است و دقیقا نکته ی جالب ماجرا همینجاست که این ساعت هوشمند بسیار بر روی داده های دریافتی از طرف کاربر مورد نظر خود دقیق و حساس می باشد و با کوچک ترین خلل و اشکالی در داده های دریافتیش  به جستجوی مشکل پیش آمده و تحلیل وضعیت کاربر خود می پردازد.

در عوض، باید اشاره نمود ویژگی و ترفندی که این بار به نجات جان یک انسان انجامید اولین بار توسط کمپانی اپل در ساعت های هوشمند سری سوم خود در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. این بار در امسال شاهد به ثمر نشستن و نتیجه دادن اقدامات طراحان بودیم و همچنین متوجه  استفاده ی این ویژگی ها  توسط کاربران بسیاری از دستگاه های قابل پوشیدنی (همان ساعت هوشمند) محبوب شرکت کوپرتینو شدیم و همین طور باید گفت ما راجع به این که این ساعت های هوشمند سری ۳ و ۴ چطور شماره ی فوریت های اورژانسی را می گیرند صحبت نمی کنیم بلکه این بار می گویم که این ساعت های هوشمند، حتی بدون اتصال به گوشی هوشمند شما قادر به ارسال پیام درخواست کمک به مرکز فوریت های اورژانسی خواهند بود.

اجرا کردن برنامه ها روی ساعت هوشمند اپل

در حالی که کمپانی اپل در راه اندازی و طراحی این ویژگی پیشرو نبوده و در واقع بسیاری از ساعت های هوشمند کمپانی های دیگر از امکان پشتیبانی سیستم LTE بر خوردار هستند. در ادامه، این نکته بسیار جالب توجه است که بدانیم این ساعت های هوشمند گران اپل که همه ی مردم توانایی و وسع مالی برای خریدن آن را ندارند، به تازگی جان یک زن را در ماساچوست آمریکا نجات داده است. جزییات ضبط شده از این مکالمه ی زن با ساعت هوشمند اپل در رسانه های بزرگ دنیا پخش شده و این به یک تبلیغ بسیار بزرگ برای این محصول تبدیل شده است.

واضح و مبرهن است که پایان این اتفاقی که برای این خانم افتاده بود توام با خوشی بود زیرا که رشته اطلاعاتی که این زن در کلام خود با ساعت هوشمند اپل داده بود منجر به پیدا کردن سریعتر مکان او و بهبود عملیات امداد و نجات برایش شد. نتیجه ی اخلاقی این داستان این است که همیشه قبل رفتن به دریا و دریا نوردی کردن از اطلاعات هواشناسی آگاهی پیدا کنید و سپس اگر به دریا رفتید هرگز ساعت هوشمند که می تواند ناجی شما باشد را از دست خود در نیاورید.

این ساعت های هوشمند قابلیت های زیادی دارند که علاوه بر نجات جان صاحب پوشیدنی می تواند کاربر این ساعت هوشمند را ردیابی کند و مکان او را اعلام نماید. برای مثال برخی از والدین می توانند این پوشیدنی را به دست کودک خود ببندند و رفت و آمد او را از خانه به مدرسه و یا به اماکن دیگر ردیابی کنند. ساعت هوشمند ردیاب کودک می تواند کمک بسزایی در نحوه مدیریت و کنترل رفت و آمد فرزندان داشته باشد. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند ردیاب کودک با واحد فروش کوک موبایل تماس بگیرید و یا به وب سایت فروش محصولات ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط