ترفند شبکه های اجتماعی

ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

نحوه ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

در حال حاضر در کشور ما ایران، تلگرام به عنوان عضوی جدا نشدنی از زندگی ما شناخته می شود. برخی مواقع همین پیام رسان با ویژگی های بی نظیر خود، ممکن است سبب عصبانیت یا کلافه شدن ما گردد. این حالت زمانی رخ می دهد که گوشی خود را به اینترنت متصل می کنید و به یکباره نوتیفیکیشن های زیادی مبنی بر دریافت پیام جدید، می بینید. به دلیل عضو بودن ما در کانال ها و گروه های مختلف، بارها این اتفاق برایمان تکرار شده است. ولی خوشبختانه تلگرام برای این مواقع نیز چاره ای اندیشیده است و با استفاده از تنظیمات موجود می توانید نحوه ی اطلاع رسانی را به حالت مورد دلخواه حود دربیاورید و همچنین می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، تنظیمات نوتیفیکیشن برنامه تلگرام را به حالت پیش فرض برگردانید. این کار به راحتی قابل انجام است. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام بپردازیم. پس ما را در خواندن مطالب زیر همراهی کنید.

مقدمه‌ ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

در صورتی که به هر دلیل در تنظیمات نوتیفیکیشن یا اعلان های برنامه تلگرام تغییراتی ایجاد نمودید و می خواستید آن ها را ریست کنید، به سادگی می توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله به آموزش چگونگی ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام بپردازیم و مراحل آن را شرح خواهیم داد.

رایج ترین مشکلات تلگرام و نحوه ی رفع آن را مطالعه کنید.

چگونگی ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

برای اینکه بتوانید تنظیمات نوتیفیکیشن های تلگرام بخود را به حالت پیش فرض برگردانید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در انتهای این قسمت گزینه‌ای تحت عنوان Reset All Notifications قرار گرفته است. این گزینه را انتخاب کرده و انجام این عمل را با لمس گزینه OK تایید کنید.

 

ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

ریست تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام

به این نکته توجه کنید که با این کار تمام تغییرات و شخصی سازی هایی که از قبل برای نوتیفیکیشن ها یا اعلان های تلگرام انجام داده بودید از بین می رود. با انجام مراحل فوق، و انتخاب گزینه ی Reset All Notifications تنظیمات نوتیفیکیشن تلگرام، کاملا به حالت پیش فرض برگردانده می ‌شود.

 

مطالب مرتبط