ترفند شبکه های اجتماعی

روش های مشاهده پروفایل private اینستاگرام

روش های مشاهده پروفایل private اینستاگرام

روش های مشاهده پروفایل private اینستاگرام در این مقاله به صورت تصویری و کامل بررسی می شود.

اینستاگرام بدون شک یک پلت فرم فوق العاده برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها است. پس از فیس بوک و توییتر، اینستاگرام محبوبیت زیادی در بین شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. در اینستاگرام دو نوع حساب کاربری وجود دارد. یکی عمومی و دیگری شخصی است. در نوع عمومی، هر کس می تواند شما را دنبال کند و محتوای اینستاگرامتان را ببیند. بنابراین بسیار آسان است که یک شخص را پیدا کنید و عکس ها و فعالیت های روزانه او را ببینید. در حالی که در حساب های کاربری خصوصی یا private، تنظیمات سخت چندگانه وجود دارد که به موجب آن فقط افراد منتخب می توانند پروفایل آنها را مشاهده کنند. حساب های خصوصی در صورتی می توانند قابل مشاهده شوند که طرف مقابل follow request شما را تایید نماید. اگر می خواهید بدانید که چگونه وارد پروفایل های خصوصی اینستاگرام شوید، ما روش های انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

روش های مشاهده پروفایل private اینستاگرام

از شخص مورد نظر درخواست کنید

یکی از راه های آسان و راحت برای مشاهده پروفایل private اینستاگرام این است که به طور مستقیم از فرد مورد نظر درخواست نمایید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر می خواهید وارد یک پروفایل خصوصی شوید و مایل به دیدن عکس های شخصی او هستید، بهترین راه ارسال یک follow request است. اگر حساب کاربری شخص، private باشد، از این طریق مطلع می گردد که یک نفر پیامی برای او فرستاده یا می خواهد با او صحبت کند.

حتما بخوانید: چگونه از هک اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

شما همچنین می توانید یک پیام خصوصی برای بیان احساسات درونی خود ارسال نمایید. به شخص مورد نظر بگویید که چقدر احساسی که در مورد او دارید مهم است. گاهی اوقات، اگر شخص احساس شما را نسبت به خود بداند درخواست را تایید می کند و ممکن است او نیز شما را دنبال کند. اطمینان حاصل نمایید که پروفایلی جذاب و تاثیر گذار دارید، بنابراین شخص هیچ بهانه ای برای رد درخواست شما نخواهد داشت.

حقیقی و واقعی باشید تا شخص نسبت به شما احساس خوبی داشته باشد. گاهی اوقات، تعاملات شخصی به نفع این کار است. بنابراین این شانس را خواهید داشت که فرد مورد نظر تقاضایتان را تایید کند و شما مجاز به دیدن تصاویر او شوید.

روش های مشاهده پروفایل private اینستاگرام

نام کاربری او را جستجو کنید

ممکن است این روش را بی فایده بدانید، اما تا اندازه ای راهگشاست. در اینجا چگونگی انجام این روش را خواهید آموخت.

وارد حساب کاربری خود شوید و افرادی را که به دنبال مشاهده پروفایل private اینستاگرام آنها هستید پیدا کنید. می توانید نام کاربری آنها را ببینید حتی زمانی که پروفایل آنها خصوصی هستند.

اکنون به جستجوگر گوگل (یا هر موتور جستجوی دلخواه) بروید و نام کاربری شخص مورد نظر را در کادر جستجو قرار دهید.

شانس بالایی وجود دارد که شخص مورد نظر قبل از اینکه پروفایل خود را در حالت خصوصی قرار دهد ردپایی از خود در فضای دیجیتال گذاشته باشد. اگر آنها عکس ها و اطلاعات خود را در جای دیگر مانند یک حساب کاربری فیس بوک که در حالت عمومی قرار دارد گذاشته باشند، ممکن است بتوانید اطلاعات آنها را به آسانی دریافت کنید.

شاید این کار بهترین و موثرترین راه حل برای خواسته شما نباشد. اما اگر دنبال عکس یا اطلاعات بیشتری در مورد هدف خود هستید، راه حل بعدی بیشتر می تواند برای مشاهده پروفایل private اینستاگرام کمک نماید.

همچنین بخوانید: ۱۵ مورد از بهترین ترفند های اینستاگرام

ایجاد حساب های جعلی

اگر ارسال یک follow request و پیام مستقیم برای شما بی فایده بود، نگران نباشید، امید هنوز وجود دارد. شما می توانید یک حساب جعلی اینستاگرام ایجاد کنید.

در حالی که این روش، ممکن است برخلاف اصول اخلاقی و رفتاری باشد اما از لحاظ فنی کار می کند. با این روش، شانس عبور از این دیوار خصوصی بیشتر می شود.

از آنجا که چنین روشی غیر اخلاقی است، ممکن است بخواهید آن را بازبینی کنید یا دسترسی و استفاده خود را محدود نمایید. ما این عمل را تایید نمی کنیم، بنابراین باید ریسک آن را بپذیرید.

نکاتی برای ایجاد حساب اینستاگرام جعلی:

  • از عکس های مناسب استفاده کنید. مشخصات خود را تا جایی که امکان دارد تغییر دهید.
  • سعی کنید حساب کاربری اینستاگرام خود را private کنید. این امر برای هدف شما کنجکاوی ایجاد می کند.
  • یک follow request به حساب شخص مورد نظرتان ارسال نمایید.
  • اگر هیچ بازخوردی دریافت نکردید، به شخص مورد نظر یک پیام مستقیم ارسال نموده و به او درباره قصد خود توضیح دهید.
  • از Instagram Profile Viewer Tools استفاده کنید
  • وب سایت های بسیاری وجود دارند که ادعا می کنند با پشت سر گذاشتن چند مرحله آسان از طریق وب سایت های آنها، می توانید پروفایل های خصوصی اینستاگرام را مشاهده نمایید.
  • هنگام ورود به این سایت ها مراقب باشید. آنها ممکن است شما را به تعدادی وب سایت مشکوک هدایت کنند که به شما می گوید برای استفاده از خدماتی که ارائه می دهند نیازی به پرداخت یا الزامات خاص نیست.
  • همه چیز به نظر خوب و درست می رسد اما باید محتاط باشید، زیرا این وب سایت ها ممکن است با ویروس و نرم افزارهای مخرب همراه باشند.
  • مراقب باشید از سایت هایی نظیر WatchInsta، Instaspy، Private Instaviewer و View Private Profiles اجتناب کنید. این سایت ها معمولا افراد را به نظرسنجی ها یا مسابقات انتقال می دهند و در نهایت برای دادن اطلاعات، از شما درخواست پول می کنند.

روند این سایت ها به صورت زیر است:

  • آنها درخواست می کنند تا از نام کاربری اینستاگرام خود استفاده نمایید.
  • سپس، از شما می خواهند انتخاب کنید آیا فقط علاقه مند به مشاهده عکس ها هستید یا امکان دانلود نیز می خواهید.
  • آنها همچنین اطلاعات شخصی‌تان را خواهند پرسید.
  • در نهایت، شما را به حساب کاربری خصوصی که مایل به مشاهده آن هستید، منتقل می کنند.
  • ما استفاده از هر یک از این سایت ها را توصیه نمی کنیم. آنها به هیچ وجه امن نیستند. علاوه بر این، API اینستاگرام بطور سرسختانه ای به برنامه های شخص ثالث اجازه نمی دهد تا اطلاعات شخصی کاربران را بدست آورند.
  • اگر شما مایلید چنین روشی را امتحان کنید، این کار را با قبول مسئولیت و ریسک آن انجام دهید. ما هیچ کدام از این برنامه ها را تایید نمی کنیم.

به طور کلی، تمام روش های گفته شده می توانند برای مشاهده پروفایل private اینستاگرام به شما کمک نمایند. توصیه ما استفاده از روشی است که به طور مستقیم از فرد درخواست می کنید. این روش اخلاقی است و شما را به دردسر نمی اندازد.

مطالب مرتبط