ترفند, ترفند آیفون

رفع فریز شدن صفحه در iPhone 7

blank

در این قسمت قصد داریم تا در مورد یکی دیگر از ایراد های گوشی های کمپانی اپل که بسیار دیده شده. برای رفع فریز شدن صفحه در iPhone 7 بررسی میکنیم، با ما همراه باشید.

این مشکل از جایی نشات میگیرد که، گوشی بعد از روشن شدن روی صفحه اولیه و یا در بعضی مواقع روی آرم سیب میماند در این حالت دو راه را خدمت شما دوستان بر اساس تجربه، ارائه میکنیم:

راه اول:در بعضی از سری گوشی هابرای رفع مشکل فریز شدن صفحه در iphone7 و iphone 7plus میتوان این راهکار را ارائه کرد که ممکن است مشکل از فلت دوربین جلو و سنسور باشد به همین دلیل با تعویض آن میتوانید برای حل این مسئله اقدام کنید، پس در ابتدا کار اول کانکتور را جدا کنید و بعد اقدام به روشن کردن گوشی کنید اگر این مسئله حل شد، فلت دوربین و سنسور را به طور کامل تعویض نمایید.

برای مشاهده آموزش تعویض فلت سنسور و دوربین جلو iphone7 اینجا کلیک کنید.

راه دوم: در این قسمت که در ویدئو مشاهده میکنید، ابتدا آی سی صوت را برمیداریم و به پایه خازن سیم کشیده میشود در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار خود نیاز به چک کردن پایه آی سی تا پایه مرتبط خازن را باید توسط مولتی متر صورت گیرد و پس از آن پایه دیگر خازن به زیر cpu ارسال میشود. این پایه ها در واقع همان پایه های pp-vcc-main یا pp-VDD-boost میباشند که دریافت کننده میزان ولتاژ یا نیروی راه انداز گوشی های آیفون می باشند، پس در صورت عدم دریافت میزان صحیح ولتاژ یا در صورت لحیم سردی در راه اندازی گوشی به مشکل بر خواهید خورد.

لذا میتوان در همه موارد برای ایراد یابی گوشی ها ابتدا به مسیر ورودی ولتاژ اصلی که در گوشی های آیفون به نام pp-VCC-Main میباشند دقت کنید، که این مسئله به شما راهنمایی های بسیاری خواهد کرد همچنین در صورت بارز نبودن ایراد لطفاً به سرعت اقدام به ریستور کردن گوشی نکنید که این کار باعث از دست دادن رده ها و کمک های ایراد یابی از طریق جریان کشی میشود.

مطالب مرتبط