اخبار فناوری

رمزنگاری های شبکه های عصبی Google

blank

تولید تکنولوژی در گوگل به سرعت در حال پیشروی است.گاهی این پیشرفت چنان سریع است که همگان را شگفت زده می کند.هوش مصنوعی تکنولوژی است که با آن همه چیز ممکن می شود.هر AI برای هوشمند بودن نیاز به یادگیری و بهبود دایمی دارد. اصطلاح تازه راه یافته به ادبیات هوش مصنوعی، یادگیری عمیق است.

صرف نظر از مباحث فنی ،یادگیری عمیق نوعی از یادگیری ماشین است،که بسیار مشابه به یادگیری مغز انسان است .

واحد اصلی و پایه این یادگیری نورون نامیده می شود.دلیل شبکه ای بودن این روش نیز در همین واحد پایه نهفته است.هر نورون مجموعه ای از ورودی ها را محاسبه می کند.حال اگر این نورون ها را به هم متصل کنیم، به شبکه عصبی دست خواهیم یافت.

شبکه های عصبی هنوز به هوش مصنوعی مبدل نشده اند.AI  ها دقیقا واحدهای کلیدی برای درک و طراحی هوش واقعی هستند.

توضیح روش دیپ لرنینگ

هوش واقعی یعنی محاسبات و  هرآنچه در مغز انسان رخ میدهد . تا طراحی و ساخت این مدل از AI ها راه طولانی باقی است.هر روز بهبودهایی رخ می دهد و قدم به قدم هدف نزدیک تر می شود.نورون ها برای تمرکز بر یک وظیفه خاص طراحی شده اند. انتظار می رود هر نورون آموزش ببیند که کار خود را در نهایت کارایی و به درستی انجام دهد. هدف پروژه تحقیقاتی یادگیری عمیق مغز گوگل Google Brain deep learning research ،تولید الگوریتم های رمزنگاری است. این رمز ها در رمزنگاری ها جهت ارتباطات داخلی استفاده می شوند.

گوگل دو شبکه عصبی به نامهای bob  و Alice  را برنامه نویسی کرده است.هدف این شبکه ها رمزنگاری بین ارتباطی در گوگل است. bob  و Alice   در ایجاد رمزها بسیار پیشرفته عمل می کنند.برنامه نویسان شبکه عصبی دیگری به نام Eve نیز برنامه نویسی کرده اند. وظیفه Eve رمزگشایی رموز نگاشته شده توسط Bob  و Alice  است. سرعت توسعه Bob  و Alice بسیار بیشتر از Eve است،چرا که باید رمزهایی بسازند که Eve قادر به شکستن آن نباشد.

تیم مغز گوگل ، شبکه ها را بسیار شبیه به انسان ها طراحی می کند. نتایج حاکی از آن است که شبکه های عصبی رمزهای بهتری از انسان ها می سازند.

همچنین می توانید برای تعمیر و ترمیم ال سی دی شکسته خود از کوک موبایل کمک بگیرید تا در زمانی بسیار کوتاه گوشی شما را صحیح و سالم به دست شما برسانند.

مطالب مرتبط