اخبار فناوری

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی  Vivo V5,V5 Plus

blank

آیا دوست دارید با حرفه ای ترین دوربین سلفی بین گوشی های هوشمند آشنا شوید؟

شایعات از ۲۰ مگاپیکسلی بودن دوربین سلفی  Vivo V5,V5 Plus حکایت دارند. شرکت موبایل سازی Vivo  دید خود با دوربین های گوشی های هوشمند را کاملا متفاوت از هرجه در بازار است قرار داده است .در  گوشی های تازه وارد Vivo   جای دوربین سلفی و دوربین پشت با هم عوض شده است . دوربین های سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین های پشت گوشی ۱۳ مگا پیکسلی هستند.

این هفته بازار شایعات در مورد دو مدل گوشی تازه وارد به بازار موبایل با نام های  Vivo V5,V5 Plus داغ شده است.قسمـ جالب ماجرا در مورد گوشی V5 و برادر همزادش V5 Plus دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی آنها است.دوربین سلفی گوشی ها دوربینی کامل و حرفه ای است.صفحه نمایش V5 حدود ۵٫۵ اینچ و با رزولوشن ۷۲۰ *۱۲۸۰  پیکسل می باشد.چیپ Snapdragon 652 SoC  وظیفه انتقال توان در گوشی را بر عهده دارد. پردازنده V5 هشت هسته ای و کار گرافیک آن Adreno 510 GPU است .RAM گوشی ۴GB  وحافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی است.حافظه ی گوشی به وسیله میکرو SD و تا ۱۲۸ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. باطری گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عاملی که بر روی آن نصب شده است. سیستم عامل  Funtouch OS 2.6 است.این سیستم عامل بر مبنای Android 6.0   قرار گرفته است. وزن گوشی حدود ۱۵۴ گرم است .این گوشی در دو رنگ طلایی و رنگ رز گلد در اختیار مشتریانش قرار گرفته است.

  قرار است Vivo V5 در هفته ی آینده به صورت رسمی و در بازارهای جهانی معرفی گردد.قیمت این گوشی جدود ۲۹۶ دلار آمریکا تعیین شده است.انتظار می رود پس از Vivo  در همین بازه ی زمانی گوشی های Vivo X9 ,X9 Plus   نیز معرفی گردیند.هر دو مدل گوشی قرار است با دوربین های سلفی ۲۰ MP   روانه بازار گردند. گوشی Vivo X9 Plus  با دوربین های دوگانه در پشت گوشی به بازار ارایه می گردند.

 

 

مطالب مرتبط