اخبار فناوری

تم های جدید WatchMaster برای Gear3 سامسونگ

blank

 

WatchMaster و رمانسون پوسته های جدیدی را برای ساعت های هوشمند Gear3 سامسونگ رونمایی کردند.

 دو شرکت پیشروی watchMaster  و Romanson  که هر دو در طراحی  پوسته برای ساعت های هوشمند حرفی برای گفتن دارند ،حال با همکاری هم پوسته هایی از ساعت های واقعی بچه مدرسه ای ها را برای ساعت هوشمند تازه وارد شرکت سامسونگ Gear3  طراحی و اجرا کرده اند.

WatchMaster  تیم سازنده پوسته های جدید برای ساعت های هوشمند است.این تیم در گذشته نیز پوسته های بسیاری برای ساعت های هوشمند شرکت های مختلف فناوری موبایل طراحی کرده است.کار این تیم بیشتر برای شرکت های Tizen و سامسونگ بوده است . درآخرین پروژه  Samsung’s Gear S2  پوسته های ساعت هوشمند برای ساعت هوشمند Gear 2 سامسونگ طراحی گردید.حال در آغاز طراحی و ارایه ی ساعت های هوشمند نسل سوم سامسونگ که تحت عنوان Gear3 شناخته می شود ، WatchMaster در همکاری با شرکت همکارش Romanson  پوسته های ساعت های ساخت سوییس را طراحی کرده اند.این ساعت ها بسیار شبیه به ساعت های مورد علاقه ی بچه مدرسه ای ها است.

اینکه شما پوسته های ساعت های مورد علاقه تان را به صورت یکجا داشته باشید تا هر موقع که خواستید آنها را پیاده کنید بسیار هیجان انگیز است. در این پروژه سنگین، WatchMaker و Romanson به جای آنکه تعدادی عکس را بر روی کامپیوتر ساعت نمایش دهند از ساعتی واقعی استفاده کرده اند.آنها ساعتی واقعی را برداشته اند و از تمام لحظات کار کردنش عکس گرفته اند و این عکس ها را برای طراحی ساعت هوشمند و واقعی تر جلوه دادن آن استفاده کرده اند.

کاربر با دیدن این ساعت جدید میتواند میزان شباهت پوسته به ساعت واقعی را به طور کامل احساس نماید آبونمان برای اشتراک پوسته های ساعت WatchMaster Romanson حدود ۱۷ دلار تعریف شده است.امسال ۱۱ پوسته ی جدید برای ساعت های هوشمند توسط WatchMaster Romanson ارایه گردید.پیش فروش ساعت های هوشمند و زیبای Gear 3 هم اکنون در آمریکا و برخی نقاط دیگر جهان شروع شده است.

مطالب مرتبط