اخبار فناوری

دستبند جدید شیائومی(Xiaomi Mi Band 4) و ویژگی های منحصر به فرد آن

دستبند جدید شیائومی(Xiaomi Mi Band 4) و ویژگی های منحصر به فرد آن

سرانجام یکی از محبوب ترین دستبندها هفته آینده معرفی خواهد شد.

سرانجام یکی از دستبند های پر فروش جهان دقیقا طی یک هفته منتشر خواهد شد. انتظار میرود Xiaomi Mi Band 4 در آن تاریخ در یک ایونت در چین آغاز بکار کند. آخرین نسخه از fitness tracker مقرون به صرفه همراه با صفحه نمایش رنگی برای اولین باردر حال رونمایی است. سایر پیشرفت هایی که ما انتظار داریم ببینیم، شامل یک باتری با ظرفیت 135 mAh و اتصال بلوتوث 5.0 LE می باشد. در حالی که شایعاتی مبنی بر اینکه Mi Band 4 شامل ویژگی است که کاربران را قادر می سازد تا ریتم های غیر طبیعی قلب را اسکن کنند، وجود دارد، تاکنون نشانه ای از وجود مانیتور الکتروکاردیوگرام بدست نیامده است.

قیمت و دیگر ویژگی های این دستبند

درحال حاضر Mi Band 3 ضربه بزرگی به دلیل قیمت پایینش خورده است، این دستگاه را می توان حدودا 30 دلار در Amazon خریداری کرد. اما این قیمت عملکرد Mi Band را متناقض نشان داده است. این وسیله می تواند ضربان قلب کاربر، فعالیت بدنی اش را کنترل کرده و حتی می تواند کاری را انجام دهد که Apple Watch – نظارت بر کیفیت owner’s sleep MIB Band -در حال حاضر نمی تواند انجام دهد. یکی از دو نوعی که در دسترس خواهد بود NFC است، از آنجاکه Band4 Mi می تواند خدمات پرداخت تلفن همراه مانند Alipay را پشتیبانی کند؛ که این مدل فقط در چین در دسترس خواهد بود. نسخه دیگر fitness tracker به صورت بین المللی فروخته می شود و باید شامل ایالات متحده آمریکا باشد.

یک پوستر برای دستگاه در Weibo درنظرگرفته شد، که صفحه نمایش رنگی و تاریخ انتشار 11 ژوئن را نشان می دهد. با فرض اینکه این نمایش مجاز باشد، ما باید هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که یکی از محبوب ترین دستبند های سال 2019 است داشته باشیم.

دستبند جدید شیائومی(Xiaomi Mi Band 4) و ویژگی های منحصر به فرد آن

دستبند جدید شیائومی(Xiaomi Mi Band 4)

مطالب مرتبط